To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

WFA: Οδηγίες για περιορισμό έκθεσης στη διαφημιστική απάτη

WFA: Οδηγίες για περιορισμό έκθεσης στη διαφημιστική απάτη
Η World Federation of Advertisers (WFA) κυκλοφόρησε τις πρώτες οδηγίες για να βοηθήσει τους marketers να περιορίσουν την έκθεσή τους στη διαφημιστική απάτη.

Οι συμβουλές αυτές έχουν σχεδιαστεί για να ωθήσουν τους marketers σε πρακτικά βήματα προς τη διασφάλιση της μικρότερης πιθανής έκθεσης των διαφημιστικών τους μπάτζετ σε περιπτώσεις απάτης.

Η έκθεση συντάχθηκε σε συνεργασία με τα Advertising Fraud Council και Botlab.io και προειδοποιεί πως οι μοναδικοί χαμένοι από την απάτη είναι οι διαφημιζόμενο και οι χρήστες του internet, τα μηχανήματα των οποίων ενδέχεται να προσβληθούν από malware.

Για την Compendium of Ad Fraud Knowledge for Media Investors της WFA, δεν υπάρχει συνταγή για την πλήρη εξάλειψη της απάτης, ακόμα κι αν ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα. Επιπλέον, η έκθεση αναγνωρίζει τέσσερις τομείς στους οποίος πρέπει να γίνουν ενέργειες για τη μείωση της έκθεσης: Άνθρωποι και τεχνολογία, Εκπαίδευση και επικοινωνία, Standards και Διακυβέρνηση.

"Οι διαφημιζόμενοι αποτελούν τα μοναδικά θύματα της διαφημιστικής απάτης και η WFA θέλει να τους εξοπλίσει με εργαλεία για τον περιορισμό έκθεσης σε αυτή. Πέρα και πάνω απ' όλα όμως, απαιτείται αλλαγή της συμπεριφοράς στο σύνολο της βιομηχανίας" ανέφερε σχετικά ο CEO της WFA, Stephan Loerke.