Gant: Ενίσχυση στο marketing και τις πωλήσεις
Στην ανακοίνωση τεσσάρων σημαντικών προσθηκών στα κεντρικά της γραφεία, προχώρησε η Gant, 18 μήνες μετά την άφιξη του νέου CEO Patrick Nilsson.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην ανακοίνωση τεσσάρων σημαντικών προσθηκών στα κεντρικά της γραφεία, προχώρησε η Gant, 18 μήνες μετά την άφιξη του νέου CEO Patrick Nilsson.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H εταιρία Xcubed ανακοινώνει την πρόσφατη στρατηγική συνεργασία της με μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες Sports Marketing και Brand Activation στον κόσμο, την PRISM.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ολοκλήρωση διασύνδεσης 43 νοσοκομείων και κέντρων υγείας μέσω υπερσύγχρονων μονάδων τηλεϊατρικής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Fiat Chrysler Automobiles ονόμασε την DDB Chicago σαν την βασική δημιουργική της συνεργάτιδα για τις μάρκες Jeep και Alfa Romeo στις Ηνωμένες Πολιτείες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την Πέμπτη 31 Μαρτίου, το Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου διοργανώνει την ημερίδα Design for Growth.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πόσες εταιρείες μένουν και ποιοι θα τις διοικούν, σε εξέλιξη που ακολουθεί την προ μηνών γενική αναδιάρθρωση του ομίλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η δράση ΣΤΗΡΙΖΩ που υλοποίησε η ΕΙΤΗΣΕΕ σε συνεργασία με τα μέλη της, τους έξι Ιδιωτικούς Τηλεοπτικούς Σταθμούς Εθνικής Εμβέλειας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Χρυσό βραβείο Ermis απέσπασε το GLOW 100 Pop Up Store του περιοδικού GLOW και η YARD για την υλοποίηση του project,
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Hyatt Hotels επέλεξε τη MullenLowe σαν την παγκόσμια δημιουργική της συνεργάτιδα για το σύνολο των 12 brands που διαθέτει, έπειτα από την ολοκλήρωση σχετικού spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ειδική εκδήλωση του National Geographic Channel και ειδική προβολή του ντοκιμαντέρ \"He Named Me Malala\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το περιοδικό του Στέλιου Παρλιάρου θα κυκλοφορεί πλέον και στην Κύπρο ως ένθετο στην εφημερίδα «Φιλελεύθερος της Κυριακής».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Wieden & Kennedy New York βγάζει \"διαζύγιο\" με τη μάρκα ουίσκι, στο πλαίσιο αλλαγής στο ιδιοκτησιακό του καθεστώς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory