ΑΝΤΕΝΝΑ: Ξανά στην κορυφή τα ραδιόφωνα του ομίλου
Ρυθμός 94.9 και easy 97.2 σταθερά πρώτα στις προτιμήσεις των ακροατών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΡυθμός 94.9 και easy 97.2 σταθερά πρώτα στις προτιμήσεις των ακροατών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔείτε την Κυριακή 28 Ιανουαρίου τον συναρπαστικό αγώνα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Τετάρτη 24 Ιανουαρίου, στον πολυχώρο «7ος Multi Event City Loft»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεγάλες πρεμιέρες όπως το «Fast X», λάμψη αστέρων με τα BAFTA Awards στο Novastars αλλά και ολοήμερο αφιέρωμα για την Valentine's Day στο Novalifε
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Γιάννης Πλούταρχος χάρισε μια μοναδική βραδιά στους ακροατές την Τρίτη 23/1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρεμιέρα Κυριακή 04 Φεβρουαρίου, στις 21:00
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ σειρά προβάλλεται κάθε Δευτέρα στις 23:00 στο COSMOTE CINEMA 1HD
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ κάλυψη εκτοξεύθηκε στους 2.029.000 τηλεθεατές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπισκίασε τον ανταγωνισμό συγκεντρώνοντας 749.000 τηλεθεατές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚάθε εβδομάδα μια οικογένεια θα κερδίζει ένα ταξίδι σε έναν προορισμό ανά την Ελλάδα με όλα τα έξοδα πληρωμένα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο δυναμικό κοινό 18-54 η πρεμιέρα κατέγραψε ποσοστό 24,5%
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημείωσε 27,3% στο σύνολο του κοινού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory