easy 97.2: Επιστρέφει «Το Μυστικό Τραγούδι της Μαρίας και του Στάθη»
Για να μοιράσει μετρητά σε 3 τυχερούς ακροατές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια να μοιράσει μετρητά σε 3 τυχερούς ακροατές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ1.153.717 τηλεθεατές παρακολούθησαν το πρώτο επεισόδιο του κορυφαίου παιχνιδιού επιβίωσης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ποσοστό 14,5% στο γενικό σύνολο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τις «Σέρρες» και το «Σώσε Με»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEuroleague με αναμετρήσεις Ολυμπιακού & Παναθηναϊκού AKTOR, EuroCup με Άρη και The Skweek show by Tony Parker
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Παύλος Μαρινάκης διέψευσε τις πληροφορίες ότι οι δημοτικοί ραδιοφωνικοί σταθμοι θα μεταφέρονταν στις περιφέρειες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Σάββατο 6 Ιανουαρίου στις 13:10
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔευτέρα 8 Ιανουαρίου στις 20:00, με διπλό επεισόδιο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυτή την Κυριακή 7/1 (22:00) στο Novacinema1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Σάββατο 6 Ιανουαρίου και κάθε Σάββατο και Κυριακή στις 14.50
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ5,6 μονάδες διαφορά από τον ανταγωνισμό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory