Spec επικοινωνίας ύψους 150.000 ευρώ
Για το πρόγραμμα «Χρηστή Διακυβέρνηση, Θεσμοί και Διαφάνεια» του ΧΜ ΕΟΧ 2014-2021
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια το πρόγραμμα «Χρηστή Διακυβέρνηση, Θεσμοί και Διαφάνεια» του ΧΜ ΕΟΧ 2014-2021
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚατόπιν διεξαγωγής κλειστού spec
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Αλέξης Γαλανόπουλος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμβουλος Στρατηγικής επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εκδήλωση χαρακτηρίστηκε από μια πρωτότυπη προσέγγιση με το concept να εστιάζει στην ανταμοιβή, αναγνώριση και φροντίδα των εργαζομένων της εταιρείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναλαμβάνει γραφείο Τύπου και τον λογαριασμό Δημοσίων Σχέσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνέλαβε καθήκοντα Corporate Communications Director
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη διαχείριση της Επικοινωνίας και των Δημοσίων Σχέσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛογαριασμός PR και εταιρικής επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 2024 σηματοδοτεί την έναρξη μιας εμβληματικής χρονιάς για τον Όμιλο ΒΙΑΝΕΞ, με τη συμπλήρωση 100 ετών δραστηριοποίησης της οικογένειας Γιαννακόπουλου στο χώρο του φαρμάκου.
Η MINDHAUS αναλαμβάνει τη στρατηγική εταιρικής επικοινωνίας, τη λειτουργία γραφείου τύπου της Aegeo Spas στην Ελλάδα και τη συμβουλευτική σε θέματα επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Κατερίνα Πατρικαράκου, Client Service & Strategy Director της OneTeam, µίλησε στο adbusiness για την ελληνική αγορά ∆ηµοσίων Σχέσεων και το µέλλον του PR αλλά και για τον τρόπο µε τον οποίο κινείται σε αυτό το περιβάλλον η OneTeam και όλα όσα την κάνουν να ξεχωρίζει
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory