To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Black Friday από τον ΓΕΡΜΑΝΟ - Νέα επικοινωνία από την Ogilvy

Black Friday από τον ΓΕΡΜΑΝΟ - Νέα επικοινωνία από την Ogilvy

Τι συμβαίνει στα είδη τεχνολογίας όταν η Black Friday έρχεται στον ΓΕΡΜΑΝΟ; Σύμφωνα με τη νέα καμπάνια από την Ogilvy, γίνονται είδη υπό εξαφάνιση!

Γιατί με τόσο σπάνιες τιμές είναι σίγουρο ότι θα εξαφανιστούν. Λίγες μέρες πριν την έναρξη της
Black Friday, η τηλεόραση, το Facebook, το Instagram και το YouTube γέμισαν με εικόνες από ζούγκλες, βυθούς, Σαβάνα, δάση μπαμπού και πάγους.

Σε αυτά τα περιβάλλοντα έκαναν την εμφάνισή τους τα σπάνια είδη:
Smartphonus Ikonomikus, Smartwatchius Prosforus, Laptopus Hamilotimus και SmarTiVus Timokostus. Και, όπως ήταν φυσικό, ενέτειναν ακόμη περισσότερο την αγωνία των καταναλωτών για την επερχόμενη Black Friday. Τόσο που τη μέρα του Launch τα είδη τεχνολογίας άρχισαν να εξαφανίζονται, ακόμη και από τα τηλεοπτικά spot της καμπάνιας!

Την υλοποίηση του project ανέλαβε η Foss Productions που έδωσε ζωή σε πολλά είδη τεχνολογίας, με τον πιο ρεαλιστικό τρόπο.