Διεθνής καμπάνια από τη McArthurGlen
Διεθνής καμπάνια από τη McArthurGlenΗ συγκεκριμένη ενέργεια συμπίπτει με την 21η επέτειο από την έναρξη λειτουργίας του πρώτου designer outlet στην Ευρώπη. Στο πλαίσιο κυκλοφορίας της καμπάνιας στο Ηνωμένο Βασίλειο, στο τελευταίο δεκαήμερο του Μαρτίου, η ανοιξιάτικη καμπάνια McArthurGlen θα συνοδεύεται από την ερμηνεία του γνωστού κομματιού του George Michael, "Freedom" από την Αμερικανίδα καλλιτέχνιδα Norma Jean Martine.
Τη δημιουργική ανάπτυξη υπογράφει η WARL, ενώ η καμπάνια θα προβληθεί σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, κινηματογράφο και ψηφιακά κανάλια. Μετά το Ηνωμένο Βασίλειο, θα ακολουθήσει λανσάρισμα σε εννέα χώρες, μεταξύ των οποίων η Ιταλία, η Γαλλία, ο Καναδάς και η Γερμανία.
"Το βασικό μας ενδιαφέρον από τότε που φέραμε το outlet concept στην Ευρώπη, είναι να προσφέρουμε ένα συναρπαστικό retail περιβάλλον στους πελάτες μας. Το concept του κομματιού Freedom, ταιριάζει με τη φιλοσοφία μας, καθώς αυτό που θέλαμε, όταν ξεκινήσαμε να λειτουργούμε στην Ευρώπη, ήταν να δημιουργήσουμε περισσότερες αγοραστικές επιλογές για τους καταναλωτές μας" ανέφερε σχετικά η group marketing director του retail ομίλου, Shaeren McKenzie. Αυτή τη στιγμή, η McArthurGlen λειτουργεί 22 κέντρα σε όλη την ήπειρο.