To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

H Jungle δημιουργεί για την Coffee Island

H Jungle δημιουργεί για την Coffee Island
Tη νέα καµπάνια της Coffee Island, που είναι εµπνευσµένη από το motto της αλυσίδας «µοναδικός καφές για µοναδικούς ανθρώπους», παρουσιάζουν στο adbusiness o Αλέξανδρος Ζαπανιώτης, Managing Director της εταιρείας, ο Παναγιώτης Τζεµπελίκος και η Αργυρώ Κουτρούµπα, Creative Director και Account Director, αντίστοιχα, του agency.


Ποιο ήταν το brief που δώσατε στην Εverything Grows in the Jungle; Ποιο ήταν το επικοινωνιακό ζητούµενο;

Αλέξανδρος Ζαπανιώτης: Βασική µας ανάγκη ήταν να ενισχύσουµε το καφεκοπτείο µας. Αποτελεί το πιο ζωντανό και ουσιαστικό κοµµάτι των Καταστηµάτων Coffee Island. Θέλαµε να επικοινωνήσουµε µε τρόπο άµεσο, ευφάνταστο και ιδιαίτερο τον φυσικό του επανασχεδιασµό και το φρεσκάρισµα της προϊοντικής γκάµας µας. Να του προσδώσουµε µοντερνικότητα και να αντιληφθεί ο κόσµος ότι τα Καφεκοπτεία Coffee Island είναι ο απόλυτος προορισµός για να προµηθευτείς καφέ για το σπίτι και αυτός να έρθει στην πόρτα σου· είτε µιλάµε για χύµα είτε για συσκευασµένο. Με την καµπάνια αυτή, θέλαµε να συνεχίσουµε να µιλάµε για τους µοναδικούς ανθρώπους στους οποίους απευθυνόµαστε τα τελευταία χρόνια αλλά και σε όλους αυτούς που ενθουσιάζονται µε τη δηµιουργία καφέ στο σπίτι… τους ροµαντικούς, τους παθιασµένους µε την παρασκευή καφέ, αυτούς που έχουν τα δικά τους κόλπα. Όλοι µας µε κάποιον τρόπο ανήκουµε σε αυτούς.

Ποιο είναι το USP της Coffee Island αλλά και της ανανεωµένης γκάµας της και πώς αποτυπώνεται σε αυτή την καµπάνια;

Αλέξανδρος Ζαπανιώτης: Είναι η µοναδικότητα των Καφεκοπτείων της Coffee Island που αποτελούν τη ζωντανή πηγή όλων των καφέδων που απολαµβάνουµε στα espresso bar των καταστηµάτων. Καθένας έχει τη µοναδική του προέλευση, καλλιέργεια και ιστορία - όπως και κάθε µοναδικός άνθρωπος. Γι’ αυτό και φροντίζουµε για την ποιότητα κάθε κόκκου καφέ ξεχωριστά, όπως οφείλουµε άλλωστε, µιας και απευθυνόµαστε σε µοναδικούς ανθρώπους.


Ποιες άλλες ενέργειες περιλαµβάνει η καµπάνια και σε ποιες πλατφόρµες; Πώς κινείστε ειδικά στο ψηφιακό περιβάλλον;

Αλέξανδρος Ζαπανιώτης: Σε επίπεδο digital στρατηγικής, εκµεταλλευτήκαµε το incremental value που µπορούν να προσφέρουν τα διαθέσιµα digital assets, προσεγγίζοντας στοχευµένα νέο κοινό αλλά και τη µεγάλη βάση καταναλωτών που ήδη µας ακολουθεί. Οι καµπάνιες αφορούν τα παρακάτω assets: coffeeisland.gr, Μy Coffee Island App, Coffee Island Social media accounts (YouTube, Facebook, Instagram), όπου προσαρµόσαµε τη δηµιουργική κατεύθυνση ανάλογα µε το κανάλι, καθώς και direct marketing κανάλια όπως: email marketing & push notifications σε web & app. Τέλος, σε συνεργασία µε high volume ενηµερωτικά sites όπως Mega, Ant1, Star, «έτρεξαν» programmatic video campaigns.



Ποιο είναι το feedback που έχετε λάβει µέχρι στιγµής για τη νέα καµπάνια;


Αλέξανδρος Ζαπανιώτης: Το feedback είναι ιδιαίτερα θετικό και αυτό µας προσφέρει ικανοποίηση! Τόσο για το αποτέλεσµα, όσο και για την επιλογή της χρονικής στιγµής να βγούµε στον αέρα. Μιας χρονικής στιγµής δύσκολης, απαιτητικής, αχαρτογράφητης όσο ποτέ άλλοτε στη σύγχρονη παγκόσµια ιστορία. Λαµβάνουµε συνεχώς εξαιρετικά σχόλια από το κοινό. Μηνύµατα και αισθήµατα όµορφα. Φτιάξαµε µια καµπάνια που απευθύνεται σε όλους τους makers εκεί έξω, οι οποίοι φαίνεται ότι αναγνώρισαν την προσπάθειά µας -ίσως και τους εαυτούς τους σε αυτή την ταινία- και την αγάπησαν. Η µεγαλύτερη ανταµοιβή είναι ότι την αγάπησαν ιδιαίτερα και οι συνεργάτες µας Franchisees, που πάντα είναι ο οδοδείκτης µας, διότι η αποδοχή του αποτελέσµατος χρειάζεται στον κλάδο µας να είναι κοινή και να υπηρετούµε όλοι το brand ο καθένας από τη δική του θέση ευθύνης, αλλά βασιζόµενοι σε ένα κοινό αξιακό πλαίσιο, σε µία κοινή πυξίδα.

Θέλαµε να δηµιουργήσουµε ξεχωριστές προσωπικότητες

Ποια ήταν η έµπνευση για τη νέα καµπάνια της Coffee Island; Ποιο µήνυµα θέλατε να περάσετε;

Παναγιώτης Τζεµπελίκος: Έχοντας επιλέξει την κατεύθυνση της µοναδικότητας ως περιοχή για το brand, θέλαµε τη φυσική συνέχεια της καµπάνιας των χεριών χωρίς ωστόσο να επαναληφθούµε. Έτσι, επικεντρωθήκαµε στους καθηµερινούς ανθρώπους. Επίσης, µιας και ζητούµενο ήταν η επικοινωνία του Καφεκοπτείου Coffee Island και των προϊόντων του, αποφασίσαµε να αναδείξουµε τις σπιτικές παρασκευές καφέ καθώς και τους δηµιουργούς τους. Προέκυψε λοιπόν η ιδέα να κάνουµε πρωταγωνιστές τους at home makers, µε τον καθένα να κρατά το δικό του ρόφηµα, ποζάροντας µε περηφάνια για τη δηµιουργία του. Η όλη ατµόσφαιρα και αισθητική θέλαµε να θυµίζει πίνακες που απεικονίζουν πορτραίτα και µάλιστα υπάρχουν και αναφορές σε διάσηµα έργα τέχνης. Βασικό ρόλο έπαιξε και το στοιχείο του humor, αφού ακόµα και αν ένας καφές π.χ. ξεχείλιζε ή λέρωνε τον πάγκο της κουζίνας, ο δηµιουργός του παρέµενε περήφανος. Αυτό ήταν και το µήνυµα που θέλαµε να περάσουµε· ότι ο καφές που φτιάχνουµε σπίτι µας είναι εκ των πραγµάτων µοναδικός, άσχετα από το αποτέλεσµα, γιατί είναι ο δικός µας καφές.


Γιατί επιλέξατε να παρουσιάσετε µια καµπάνια-ύµνο στη διαφορετικότητα;


Aργυρώ Κουτρούµπα: Όλα ξεκίνησαν µε την εξής προσδοκία: να µπορεί οποιοσδήποτε να φτιάξει µοναδικό καφέ σπίτι του, χωρίς να είναι barista. Ό,τι γνώσεις και αν έχει, όποιος και αν είναι, όποιο και αν είναι το background του. Αυτό εµείς το ονοµάζουµε «εκδηµοκρατισµό της εµπειρίας Coffee Island». Εδώ λοιπόν, έρχεται και δένει το Καφεκοπτείο. Με τις διαφορετικές και ποιοτικές επιλογές που δίνει στους καταναλωτές, είναι σαν να χτίζει τη βάση ώστε µετά κάθε at home maker να προσθέτει έµπνευση και φαντασία και να φτιάχνει το δικό του µοναδικό ρόφηµα. Παράλληλα, δείχνοντας διαφορετικούς χαρακτήρες, θέλαµε να διευρύνουµε ακόµα περισσότερο τη βάση των πελατών της Coffee Island. Ακόµα, είχαµε και µια εµπορική στρατηγική να υπηρετήσουµε, να αναδείξουµε τη µεγάλη γκάµα προϊόντων του Καφεκοπτείου.

Πώς επιλέχθηκαν οι «χαρακτήρες» της καµπάνιας και αυτοί που τους ενσάρκωσαν;


Παναγιώτης Τζεµπελίκος: Θέλαµε να δηµιουργήσουµε ξεχωριστές προσωπικότητες και σεκάνς που δεν συναντάµε εύκολα στις διαφηµίσεις. Ο καθένας τους λοιπόν έπρεπε να έχει αυτό το κάτι, κάτι ιδιαίτερο, που να µπορεί να αποτυπωθεί και στο ρόφηµα που θα έπινε. Στην ουσία, κάθε δηµιουργία που θα κρατούσαν θέλαµε να µπορεί να αντανακλά και την προσωπικότητά τους. Επίσης, όπως ειπώθηκε και παραπάνω, θέλαµε να πιάσουµε και διαφορετικά κοινά. Να σηµειώσουµε εδώ ότι ο σκηνοθέτης και o casting director έκαναν εξαιρετική δουλειά. ∆εν είναι εύκολο να βρεις πρόσωπα που δεν βλέπεις συχνά, που σου µένουν και ταυτόχρονα σου είναι τόσο familiar ώστε να µπορείς να ταυτιστείς µαζί τους.

Υπήρξαν κάποιες ιδιαίτερες προκλήσεις όσον αφορά την παραγωγή του τηλεοπτικού σποτ;


Αργυρώ Κουτρούµπα: Η υψηλή αισθητική ήταν, φυσικά, ζητούµενο, όπως και το λεπτό humor. Η art director, ο υπεύθυνος φωτογραφίας και, εννοείται, ο σκηνοθέτης έπρεπε να «κεντήσουν»… και το έκαναν. Ειδικά σε ένα concept όπου οι πρωταγωνιστές αλλά και το ίδιο το προϊόν «τσαλακώνονται», έπρεπε να υπάρχει µια ισορροπία. Έτσι, η πρόκληση ήταν διπλή: και να πετύχουµε τη δηµιουργία µοναδικών «κινούµενων» πορτραίτων και να κάνουµε λαχταριστό κάθε ρόφηµα, παρά τα «ατυχήµατα» που συνέβαιναν όταν τα κρατούσαν οι δηµιουργοί τους.





Συντελεστές
Client: Coffee Island
Managing Director: Αλέξανδρος Ζαπανιώτης
Marketing Manager: Γεωργία Τσούτσικου
Product Supervisor: Βένια Ράπτη
Product Executive: Σωτήρης Ασωνίτης
Senior Digital Marketing Supervisor: Γιάννης Χαµηλός
Digital Communications Executive: ∆έσποινα Καπογιαννάτου

Αgency: Everything Grows in the Jungle
Creative Director: Παναγιώτης Τζεµπελίκος
Strategic Planner: Παύλος Βυθούλκας
Account Director: Αργυρώ Κουτρούµπα
Account Executive: Εύα Πυργίδη
Copywriter: ∆ηµήτρης Βορίλας, Μαριαλένα Αγγελή
Art Director: ∆ανάη Κώτσου
Υπεύθυνη Παραγωγής: Μαρία Φύτρου

Production Company: Τopcutmodiano
Executive Producer: Σταµάτης Αθανάσουλας
Producer: Καίτη Αλεβιτσοβίτου
Line Producer: Θανάσης Μορφόπουλος
Director: Βασίλης Μπουραντάς
Art Director: Άννα Γεωργιάδου
DOP: Γιάννης Γεωργίου
Post Production Supervisor: Ρένα Παπουτσή
Editing: Τόλης Αποστολίδης
Styling: ∆ηµήτρης Παπαθωµάς