To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

H Οgilvy δημιουργεί για την Αnytime

H Οgilvy δημιουργεί για την Αnytime
Μία από τις πιο δυνατές προκλήσεις στον κόσμο της επικοινωνίας είναι η διαδικασία του rebranding ενός πετυχημένου και εδραιωμένου brand.

Στην περίπτωση της Anytime, μία εταιρεία του Ομίλου Interamerican, αυτή η πρόκληση ήταν ακόμα πιο μεγάλη αφού έπρεπε να αποδοθεί σε ένα νέο πλαίσιο επικοινωνίας και το νέο positioning του brand που συμπυκνώνεται στη φράση «Κάθε στιγμή περισσότερα».


Μία ασφαλιστική εταιρεία που δραστηριοποιείται στο online περιβάλλον, έχει ως κυρίαρχο σκοπό εκτός από ολοκληρωμένα ασφαλιστικά προϊόντα για κάθε ανάγκη και την ολοκληρωμένη εμπειρία χρήσης της πλατφόρμας που χρησιμοποιεί, που επίσης ανασχεδιάστηκε από την αρχή, πέρα από το λογότυπο και τα συνολικά brand elements.

Όλη η φιλοσοφία λοιπόν της εμπειρίας ενός χρήστη που έρχεται σε επαφή με το νέο site της Anytime δραματοποιήθηκε στην ταινία που σχεδίασε και υλοποίησε η Ogilvy.



Η τεχνική του μονοπλάνου που βάζει την κάμερα παρατηρητή σε κάθε «βηματισμό» του καταναλωτή, o οποίος κινείται σε πραγματικά σκηνικά που δημιουργήθηκαν εξ αρχής και συνυπάρχουν όλα σε έναν ενιαίο χώρο, αποτέλεσε σημαντικό κινηματογραφικό στοιχείο για να παρουσιάσει το γεγονός ότι κάθε φορά που μπαίνεις στην Anytime μπορείς να επιλέξεις ό,τι σου ταιριάζει, όποιο μοντέλο ασφάλισης επιθυμείς, μέσα σε μια στιγμή. Μια στιγμή που κάθε επιλογή σου αντικατοπτρίζεται σε σημαντικά κομμάτια της ζωής σου.


Έτσι λοιπόν όλα όσα θες μπορούν να χωρέσουν σε μία στιγμή σου στην Anytime. Μία στιγμή γεμάτη ασφάλεια που ξεπερνάει τα όρια της ασφάλισης, μία στιγμή που τα πάντα είναι στη διάθεσή σου για να κάνουν κάθε στιγμή της ζωής σου λίγο καλύτερη και πιο ασφαλή. Αυτά άλλωστε είναι και τα σημεία διαφοροποίησης της Anytime στον απαιτητικό κόσμο της ασφάλισης.

Την παραγωγή της ταινίας την ανέλαβε η Foss Productions σε σκηνοθεσία Γιώργου Κανελλόπουλου. Μία παραγωγή υψηλών απαιτήσεων, τόσο σε επίπεδο σκηνοθεσίας αλλά και σε επίπεδο design και τεχνικής.



Το αποτέλεσμα δικαίωσε όλους τους εμπλεκόμενους, αφού ξεχωρίζει ως δημιουργία και στο clutter αλλά και στον κλάδο των ασφαλιστικών γενικότερα.

Συντελεστές

Από την Ogilvy

Chief Creative Officer
Πάνος Σαμπράκος

Creative Director
Νίκος Βαβάκης

Associate Creative Director
Πάνος Μυριαγκός

Art Director
Sami Shehadeh

Strategic Planner
Ελένη Τεμπέλου

Client Service Director
Λένα Μπελιμπασάκη

Business Unit Director
Ρεβέκκα Σαλμόνα

Senior Account Manager
Ράνια Δαββέτα

Από τη Foss Productions

Σκηνοθεσία
Γιώργος Κανελλόπουλος

Διευθυντής Φωτογραφίας
Θοδωρής Ζαχαράκης

Executive Producer
Μιχάλης Αλεξάκης

Producer
Κορίνα Βαρδάκη

Αrt Director
Δάφνη Κούτρα

Production Manager
Σταύρος Χρυσογιάννης

Μοντάζ
Φώτης Βασίλης

Μουσική
Musou Music Group

Post Production House
Pop Up Creative Team

Post Production Coordinator
Δημήτρης Σιώνης

Από την Anytime

Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Marketing Ομίλου INTERAMERICAN
Μάρκος Φραγκουλόπουλος

Anytime Direct Business Manager
Πάνος Κούβαλης

Anytime Direct Business Deputy Manager
Κώστας Κατσιμπόκης

Promotion & Advertising Supervisor Διεύθυνση Marketing Ομίλου INTERAMERICAN
Μάρη Μαρουδή

Digital Promotion & Communication Specialist Anytime Online
Ναστάζια Μουγκογιάννη

Δείτε περισσότερα ΕΔΩ