Καμπάνια της OgilvyOne για τη Vichy
Καμπάνια της OgilvyOne για τη VichyΣτην online campaign «Έντονη ζωή, ιδανική επιδερμίδα», (http://www.youtube.com/vichygreece) που δημιούργησε η OgilvyOne για τη Vichy, οι Ελληνίδες εισάγονται στην έννοια του Behavioral Aging (Συμπεριφορική Γήρανση).
Οι δημιουργοί της καμπάνιας χρησιμοποίησαν την ήδη υπάρχουσα βάση της Vichy και αποτυπώσαν τις συνήθειες 1.454 Ελληνίδων σε ένα infographic video, με δημιουργικό τρόπο για να συνειδητοποιήσουν όλες πόσο έντονη είναι η καθημερινότητά τους.
Παράλληλα, παρουσιάστηκε η καθημερινότητα τριών πραγματικών γυναικών σε τρία creative testimonials, που αναδεικνύουν τα προβλήματα του σύγχρονου τρόπου ζωής και τον αντίκτυπο που έχει για την επιδερμίδα.
Σε ειδική ενότητα στο site της Vichy,(http://bit.ly/Vichy_Idealia_Life_Serum) μπορεί κανείς να δει το timeline με το πρόγραμμα των πρωταγωνιστριών, testimonials για το προϊόν, αλλά και περισσότερες πληροφορίες γι’αυτό.