To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Μηνύματα αισιοδοξίας

Μηνύματα αισιοδοξίας
Μηνύματα αισιοδοξίας

Γράφει η ΑΝΝΑ ΑΝΔΡΕΩΛΑ

Είναι μια από τις μεγαλύτερες και τις πλέον υγιείς ελληνικές επιχειρήσεις, παρουσιάζοντας συνεχή ανάπτυξη. Για χρόνια ολόκληρα αποτελεί το συνώνυμο της ελπίδας για χιλιάδες Έλληνες, οι οποίοι, παίζοντας στα παιχνίδια του, φιλοδοξούν να λύσουν το οικονομικό τους πρόβλημα.
Στα σχέδια του ΟΠΑΠ είναι η αύξηση των χορηγικών προγραμμάτων, μιας και αποφάσισε να επεκτείνει τη διαφημιστική του προβολή διαθέτοντας κονδύλι 25 εκατομμυρίων ευρώ και μετά τις χορηγικές συμφωνίες που έκλεισε προσφάτως με τις ΠΑΕ Ολυμπιακός, ΑΕΚ, Άρης, ΠΑΟΚ και ΑΕΛ, θα ακολουθήσουν διαπραγματεύσεις και με τις υπόλοιπες ΠΑΕ.
Όσον αφορά στις χορηγίες για το Kino, η προβολή θα γίνει μόνο με χορηγία σε φανέλες και όχι με διαφήμιση, ενώ στα 9 υπάρχοντα παιχνίδια θα προστεθούν και 2 καινούργια από το 2011. Το Κino είναι ένα από τα τυχερά παιχνίδια του ΟΠΑΠ και αυτό που έχει και το μεγαλύτερο τζίρο, περίπου 2,3 εκατ. ευρώ το χρόνο, τη στιγμή που το Στοίχημα κάνει τζίρο περί τα 2 εκατ. ευρώ το χρόνο.
Η διαφήμιση τυχερών παιχνιδιών που προκαλούν εθισμό, όπως είναι το Κino, απαγορεύεται και αυτός είναι ο λόγος που ποτέ έως τώρα δεν υπήρχε διαφήμιση του Κino στην Ελλάδα. Η διαφήμιση στη φανέλα της AEK εντάσσεται στις μεμονωμένες συμφωνίες του Οργανισμού.

Καμπάνιες και προβολή

Όπως είναι γνωστό, μετά από πρόσφατο διαγωνισμό, ο διαφημιστικός λογαριασμός του ΟΠΑΠ έχει ανατεθεί σε τρεις εταιρείες: τα παιχνίδια τύχης έχει αναλάβει η Leo Burnett, το πρόγραμμα ΕΚΕ και εταιρικής προβολής η Ashley & Holmes/Politics και τα παιχνίδια γνώσης η Fortune (το λογαριασμό χειριζόταν επί δέκα έτη η UpSet!). Οι καμπάνιες του ανέκαθεν περνούσαν και περνούν το μήνυμα της εμψύχωσης, με concept που εστίασε με ρεαλισμό και αισιοδοξία σε οικείες προς όλους μας στιγμές της καθημερινότητας. Μία βασική διαφοροποίηση ανάμεσα στα παιχνίδια τύχης του ΟΠΑΠ και στα παιχνίδια γνώσης είναι ότι στα πρώτα δεν χρειάζονται ικανότητες για να συμμετάσχεις αλλά απλά τύχη. Έτσι, όλοι μπορούν να απολαύσουν τη χαρά του παιχνιδιού και ίσως και της νίκης.
Όπως λοιπόν και τα τυχερά παιχνίδια έτσι και τα σενάρια που επιμελήθηκε η Leo Burnett, για λογαριασμό του ΟΠΑΠ, απευθύνονται στον παίκτη της διπλανής πόρτας και αναδεικνύουν με χιούμορ τη χαρά της νίκης (που δεν ήρθε ποτέ)… Κερδίσαμε!
Ένα απλό, καθημερινό σενάριο με πρωταγωνιστές ένα ζευγάρι απλών, καθημερινών ανθρώπων που (δεν) κέρδισαν τα πλούτη της ζωής τους! Στόχος του είναι να «τσιγκλήσει» τη σκέψη όσων δεν παίζουν τα παιχνίδια τύχης του ΟΠΑΠ γιατί δεν πιστεύουν ότι μπορούν να κερδίσουν. Τζόκερ, το δημοφιλέστερο παιχνίδι τύχης του ΟΠΑΠ, μοιράζει κέρδη αρκετά για να εξασφαλίσουν μια άνετη ζωή. Το διαφημιστικό σποτ για την προωθητική ενέργεια του ΛΟΤΤΟ, που επιμελήθηκε η Leo Burnett, αντιμετωπίζει με χιούμορ και ανάλαφρη διάθεση την αποκλήρωση ενός νέου από τον πατέρα του. Από τα μέσα Αυγούστου είναι στον αέρα η νέα σπονδυλωτή καμπάνια της Fortune για το Πάμε Στοίχημα.
Πρόκειται για 3 ταινίες που εξυπηρετούν τακτικές ανάγκες του ΟΠΑΠ. Πρωταγωνιστής των ταινιών είναι ο Paul, το γνωστό χταπόδι-μάντης και οι άνθρωποι που εργάζονται στο Ενυδρείο στο οποίο «κατοικεί». Στην πρώτη ταινία (ευρωπαϊκά Πρωταθλήματα, 44 δευτ.), o βοηθός του Ενυδρείου ανακοινώνει στο διευθυντή του ότι ο Paul χάθηκε, αφήνοντας υπόνοιες ότι βρίσκεται στην Ελλάδα για να παίξει Πάμε Στοίχημα με αγώνες από τα ευρωπαϊκά Πρωταθλήματα στα πρακτορεία ΟΠΑΠ.
Στη δεύτερη ταινία (ελληνικό Πρωτάθλημα-Super League) όλοι καταλαβαίνουμε ότι ο Paul βρίσκεται στην Ελλάδα για να παίξει Πάμε Στοίχημα με αγώνες της ελληνικής Super League. Τέλος, στην τρίτη ταινία, η απογοήτευση των υπευθύνων του Paul είναι έκδηλη πια, αφού συνειδητοποιούν ότι ο Paul θα παραμείνει για αρκετό καιρό στην Ελλάδα, για να παίξει Πάμε
Στοίχημα με αγώνες του Mundobasket! Με το σποτ «Έλληνες» και την αντίστοιχη καταχώριση στα έντυπα και στο Ιnternet, συνεχίζεται η καμπάνια ΕΚΕ του ΟΠΑΠ, κεντρικό μήνυμα της οποίας είναι: «Μπορούμε. Είμαστε Έλληνες. Όλοι μαζί, δεν αφήνουμε τίποτα στην τύχη».
O Γιάννης Ράζος, διευθύνων σύμβουλος Politics, μίλησε στο adbusiness. «Με κεντρικό μήνυμα το ‘‘Μπορούμε. Είμαστε Έλληνες. Όλοι μαζί, δεν αφήνουμε τίποτα στην τύχη’’, η καμπάνια Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της ΟΠΑΠ ΑΕ μίλησε στην καρδιά του κοινού. Μέσα από την υπενθύμιση της πορείας μας στο χρόνο, αναδεικνύοντας στοιχεία και στιγμές που μας γεμίζουν υπερηφάνεια, η καμπάνια αυτή πέτυχε δυο βασικούς στόχους, εν μέσω μιας ιδιαίτερα δύσκολης χρονικής συγκυρίας για την Ελλάδα. Συνέβαλε στην τόνωση του αισθήματος των πολιτών ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε, ενώ ενεργοποίησε τα αντανακλαστικά άλλων φορέων και εταιρειών, που σταδιακά είδαμε να υιοθετούν πρωτοβουλίες που κινούνται στην ίδια κατεύθυνση, αυτή της συλλογικής προσπάθειας και προσφοράς».
Η ιδέα, σε πρώτη φάση, εστίασε με αισιοδοξία σε οικείες προς όλους μας στιγμές της καθημερινότητας. Στην εξέλιξή της φωτίζονται στοιχεία και γεγονότα, όπως ερμηνείες, μελωδίες, πρωτιές, επιτυχίες, που συνετέλεσαν στην πρόοδο της χώρας και στην ανάταση των Ελλήνων.
Τέλος, ο Οργανισμός είχε συνεργαστεί επί δέκα συναπτά έτη με τη διαφημιστική εταιρεία UpSet!, μια συνεργασία που έλαβε πολλές διακρίσεις. H τελευταία ταινία που επιμελήθηκε η εταιρεία είχε τίτλο «Το Παγκόσμιο Κύπελλο Στοιχήματος γίνεται στην Ελλάδα»!
Κεντρικοί ήρωες ήταν ποδοσφαιρικοί φίλαθλοι που κατέφθαναν από κάθε γωνιά της Γης προκειμένου να παίξουν Πάμε Στοίχημα στα πρακτορεία του ΟΠΑΠ.

Διαζύγιο με την υπαίθρια διαφήμιση

Σημειώνεται ότι ο ΟΠΑΠ έχει διακόψει κάθε πρόγραμμα υπαίθριας προβολής του, θέλοντας να συμβάλλει στην προσπάθεια που καταβάλλεται από διάφορες αρχές και υπηρεσίες για τον περιορισμό των τροχαίων ατυχημάτων. Με απόφαση της διοίκησης ενημέρωσε και τις τρεις διαφημιστικές εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται ότι ουδέποτε στο μέλλον θα υιοθετήσει πρόταση για υπαίθρια διαφήμιση, καθώς θεωρεί ότι, πέρα από την όποια συμβολή αυτής στα τροχαία ατυχήματα, μια τέτοια πρακτική συμβάλλει και στην οπτική ρύπανση του οδικού δικτύου και των πόλεων της χώρας.

TAGS: Creativity