To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νέα πρωτότυπη e-νέργεια της Bold Ogilvy για την ΙΚΕΑ στο Youtube

Νέα πρωτότυπη e-νέργεια της Bold Ogilvy για την ΙΚΕΑ στο Youtube

Μια νέα πρωτότυπη e-νέργεια δημιούργησε στο Youtube η Bold Ogilvy εκ μέρους της ΙΚΕΑ, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο την εικόνα του e-shop της.

Το online shopping είναι μια διαδικασία που σπάνια μονοπωλεί το ενδιαφέρον, καθώς συχνά ο χρήστης ασχολείται παράλληλα και με άλλα πράγματα, π.χ. περιηγείται στο Facebook και σε ειδησεογραφικά site, αλλά κυρίως ακούει την αγαπημένη του playlist στο Youtube!

Με αφορμή αυτή την αγοραστική συνήθεια δημιουργήθηκε η νέα, απλή και στοχευμένη ιδέα της Bold που κυκλοφορεί ήδη στο Youtube. Θα την ανακαλύψει κανείς κάθε φορά που επισκέπτεται το Youtube και ακούει κάποιο τραγούδι στους στίχους του οποίου γίνεται αναφορά σε κάποιο είδος για το σπίτι. Στο video του τραγουδιού εμφανίζεται σχετικό banner για αντίστοιχο προϊόν της ΙΚΕΑ, το οποίο οδηγεί τον χρήστη στο e-shop της IKEA.

Έτσι «οι κουρτίνες που βάφονται στο χρώμα που αυτή μισούσε», γίνονται μια υπέροχη αφορμή για να δεις ιδέες ανανέωσης των δικών σου κουρτινών στο site της ΙΚΕΑ, ενώ τα καινούρια σεντόνια, στα οποία η γνωστή τραγουδίστρια ξορκίζει 10 χρόνια, θα μπορούσαν κάλλιστα να είναι μια αφορμή για να επισκεφτείς το site της IKEA και να επιλέξεις αυτό που σου ταιριάζει.

Η νέα e-song ενέργεια της Bold είναι ήδη ενεργή στο Youtube, μέσω της οποίας ο χρήστης μπορεί, την ώρα που ακούει το αγαπημένο του τραγούδι, να περιηγηθεί, παράλληλα και με εύκολο τρόπο, στο e-shop της ΙΚΕΑ για τις online αγορές του!