To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Oι 20 πιο βραβευμένες διαφημίσεις για το 2018

Oι 20 πιο βραβευμένες διαφημίσεις για το 2018
Η καμπάνια ''Exclusive the Rainbow'' της DDB Chicago για τα Skittles, η οποία «έτρεξε» στο Super Bowl, ήταν η διαφήμιση που απέσπασε τα περισσότερα βραβεία δημιουργικότητας το 2018.

Αυτό, τουλάχιστον, προκύπτει από την κατάταξη The Big Won, που δημοσιεύει αποκλειστικά το αμερικανικό site The Drum. H εν λόγω κατάταξη προκύπτει από την ανάλυση στοιχείων από τα σημαντικότερα βραβεία δημιουργικότητας ανά την υφήλιο, συμπεριλαμβανομένων των D&AD, Cannes Lions, Clios, The Drum Awards και άλλων.

Συνολικά εξετάστηκαν 3,607 δουλειές από 1,721 agencies. Την 20άδα συμπληρώνουν, με σειρά
κατάταξης, οι παρακάτω δουλειές ''Palau Pledge'' για το Palau Legacy Project από τις Host/Havas''Heroes'', ''Dragster'' και ''Shuttle'' για την KFC από την Ogilvy Hong Kong, ''Fearless Girl'' για τη State Street Global Advisors από τη McCann New York, ''The Franchise Model'' για την Xbox Design Lab Originals από τη McCann London''Prescribed to death'' για το National Safety Council από την Energy BBDO Chicago, ''The talk'' για την Procter & Gamble από την BBDO New York, ''Destination Pride'' για την Pflag Canada από την FCB/Six, ''Live Looper'' για την The Academic από την BBDO New York, ''Project Revoice'' για την ALS Association από την BWM Dentsu Sydney, ''Black Supermarket'' για την Carrefour από τη Marcel, ''Nothing beats a Londoner'' για τη Nike από Wieden + Kennedy London, ''Trash Isles'' για τη Lad Bible από την AMV BBDO, ''Loving 'It'' για την Burger King από την Grabarz & Partners', ''JFK Unsilenced'' για τους The Times από τη Rothco, ''Go with the Fake'' για την Diesel από τις Publicis New York και Publicis Italy, ''It's a Tide ad'' για το Tide από τη Saatchi & Saatchi New York, ''Obsession for smoothness'' για την Double A από την Six, ''Share a Coke 1,000 Name Celebration'' για την Coca-Cola από τις Fitzco/McCann και ''The Uncensored Playlist'' για τους Reporters Without Borders από την DDB Group Germany.

Όσον αφορά τους πιο βραβευμένους διαφημιζόμενους, σύμφωνα με το Τhe Big Won, την πρώτη δεκάδα απαρτίζουν, με σειρά κατάταξης, οι Palau Legacy Project, Microsoft, Edeka Germany, Birdland, State Street Global Advisors, Lad Bible, PFlag Canada, Downtown Records The ALS Association και Mars Chocolate North America.