To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Παγκόσμια καμπάνια από την Under Armour

Παγκόσμια καμπάνια από την Under Armour
Παγκόσμια καμπάνια από την Under Armour

Η Under Armour χρησιμοποιεί τον διεθνή ποδοσφαιριστή της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, Memphis Depay και τη γυναικεία ομάδα γυμναστικής των Ηνωμένων Πολιτειών για το λανσάρισμα της μεγαλύτερης παγκόσμιας καμπάνιας της μέχρι σήμερα. Και το αναπτυσσόμενο αθλητικό brand δεν σταματά εκεί, καθώς τον Μάρτιο θα ενταχθεί στην καμπάνια, που εστιάζεται στο digital, ο κολυμβητής Michael Phelps.

Η συγκεκριμένη ενέργεια, αποτελεί συνέχεια της περσινής καμπάνιας με τίτλο "Rule Yourself", η οποία είχε πρωταγωνιστές τους Misty Copeland, Stephen Curry και Jordan Spieth. Η φετινή καμπάνια παρουσιάζει κι εκείνη την αξία της προπόνησης και προσθέτει το tagline "It\'s What You Do in the Dark That Puts You in the Light".

Το δημιουργικό σκέλος υπογράφει η Droga5, ενώ είναι εμφανής πλέον η προσπάθεια της μάρκας να στραφεί στη digital επικοινωνία. Σε αυτό το πλαίσιο εξάλλου, έχει διαφοροποιήσει το media mix από το 70% τηλεόραση και 30% digital σε 50%-50%.

Η καμπάνια θα παρουσιαστεί σε περισσότερες από 40 χώρες του κόσμου, προσφέροντας στην Under Armour μεγαλύτερο διεθνές reach από κάθε άλλη φορά, ενώ είναι αξιοσημείωτο πως η επένδυση έχει αυξηθεί κατά 300% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή.