Πιο αποτελεσματικός διαφημιζόμενος η P&G
Πιο αποτελεσματικός διαφημιζόμενος η P&GΣε έρευνα που πραγματοποίησε η Warc, με τίτλο Warc 100, βρήκε πως η Procter & Gamble αποτέλεσε τον πιο αποτελεσματικό διαφημιζόμενο, με 9 καμπάνιες της να είναι παρούσες στο top 100. Μεταξύ τους βρίσκεται, φυσικά, η #LikeAGirl που δημιούργησε η Leo Burnett για λογαριασμό της μάρκας Always, η ‘Touch the Pickle’ της BBDO για το Whisper και η ‘Smellcome to manhood’ της Wieden+Kennedy για το Old Spice.
Η Warc 100 αποτελεί μια κατάταξη των κορυφαίων marketing καμπανιών και εταιρειών, από πλευράς επιχειρηματικής επιρροής. Την ίδια στιγμή, η Unilever παραμένει ένας πολύ αποτελεσματικός διαφημιζόμενος, ωστόσο έπεσε από την πρώτη θέση του 2015, στη δεύτερη φετινή με μόλις τρεις καμπάνιες στο top 100. Η Warc υποστήριξε πως και οι δυο εταιρείες κατάφεραν να διακριθούν για την αποτελεσματικότητά τους, μέσω περικοπών σε μέσα που δεν αποδίδουν τα αναμενόμενα και μετατόπισης στο digital.
Στο μεταξύ, εξαιρετικές επιδόσεις παρουσίασε η Heineken, που συμπεριλήφθηκε για πρώτη φορά στην κορυφαία δεκάδα (4η). Παράλληλα, μια από τις πιο αναπτυσσόμενες εταιρείες διαφημιστικά, ήταν η Tata Group της Ινδίας, καθώς απο την περσινή 32η βρέθηκε στη φετινή 9η θέση.
Από πλευράς καμπανιών, η Penny the Pirate που δημιούργησαν οι Saatchi & Saatchi και OMD για την αλυσίδα οπτικών της Αυστραλίας βρέθηκε στην κορυφή, ακολοθούμενη από τη γνωστή #LikeAGirl που κατέλαβε τη δεύτερη θέση.