Ikea: Σε Group M και Dentsu Aegis τα media
Η Ikea κατέληξε σε Group M και Dentsu Aegis για την ανάθεση χειρισμού του λογαριασμού media, ύψους 300 εκατομμυρίων λιρών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ikea κατέληξε σε Group M και Dentsu Aegis για την ανάθεση χειρισμού του λογαριασμού media, ύψους 300 εκατομμυρίων λιρών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Swarovski ανέθεσε τον χειρισμό των παγκόσμιων media επιχειρήσεών της στη Havas Media, έπειτα από την ολοκλήρωση spec τριών σταδίων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε διαβούλευση το Ηλεκτρονικό Σύστημα Διάθεσης Διαφημιστικού Χρόνου. Tι ακριβώς προβλέπει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ThinkDigital Ρουμανίας επελέχθη ανάμεσα από 4 διαφορετικά agencies για την υλοποίηση της νέας καμπάνιας της WWF σε 18 Ευρωπαϊκές χώρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
The Content + Connections Agency: Αυτή είναι η νέα προσέγγιση της MediaCom, που θεωρεί πως τα πάντα είναι συνδεδεμένα πλέον και σε αυτό το πλαίσιο προχωρά με νέα φιλοσοφία και εργαλεία. Ο Πέτρος Μπελεσάκος μάς εξηγεί γιατί ένα Media Agency πρέπει πλέον να σκέφτεται και να λειτουργεί με έναν εντελώς νέο τρόπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αφορά στις Όλυμπος, Vechro και Celebrity Brands, ύστερα από media spec
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πόσες εταιρείες μένουν και ποιοι θα τις διοικούν, σε εξέλιξη που ακολουθεί την προ μηνών γενική αναδιάρθρωση του ομίλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Λευτέρης Κρέτσος τοποθετήθηκε για την αδειοδότηση των καναλιων, απαντώντας σε ερώτηση της Καϊλή προς την Κομισιόν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι σειρές του ANTENNA ξεχώρισαν αισθητά δτις τηλεοπτικές προτιμήσεις την Τετάρτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Καθοδική πορεία το τελευταίο τρίμηνο του 2015 η παραγωγή και ο προγραμματισμός ραδιοτηλεοπτικών εκπομπών, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Gerd Utecht αναλαμβάνει επικεφαλής των συγχωνεύσεων, των εξαγορών, των επενδύσεων και των εταιρικών συναλλαγών του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρόγραμμα το οποίο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Προσαρμογής στην Παγκοσμιοποίηση καθώς και εθνικούς πόρους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory