To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ikea: Σε Group M και Dentsu Aegis τα media

Ikea: Σε Group M και Dentsu Aegis τα media
Η Ikea κατέληξε σε Group M και Dentsu Aegis για την ανάθεση χειρισμού του λογαριασμού media, ύψους 300 εκατομμυρίων λιρών.

Πλέον, η κάθε μια από τις 30 τοπικές αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται η σουηδική αλυσίδα σε ολόκληρο τον κόσμο, θα επιλέξει είτε τη Group M ή την Dentsu Aegis για τον χειρισμό του media buying. Επιπλέον, μένει ανοιχτό το ενδεχόμενο η Ikea Να ξεκινήσει media spec σε ορισμένες αγορές, ανάμεσα στις Maxus, MEC, MediaCom, Mindshare του δικτύου της Group M και τις Carat, Vizeum της Dentsu Aegis.

Παρά το γεγονός πως θα σταλούν προσκλήσεις σε έξι εταιρείες για τη συμμετοχή στους διαγωνισμούς, τέσσερις ή και λιγότερες είναι αυτές που θα συμμετάσχουν τελικά. Οι περισσότερες από τις τοπικές αγορές της Ikea (μεταξύ τους οι ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο) θα προχωρήσουν στους διαγωνισμούς μέσα στο επόμενο εξάμηνο, ενώ άτομα που παρακολουθούν το θέμα θεωρούν πως αυτή είναι η πρώτη φορά στη διαφημιστική βιομηχανία που ένας διαφημιζόμενος προσλαμβάνει δυο media-buying groups σαν παγκόσμιους συνεργάτες και στη συνέχεια αφήνει τις τοπικές αγορές να επιλέξουν με ποιόν θέλουν να προχωρήσουν.

Στον παγκόσμιο διαγωνισμό της Ikea, πλην των Group M και Dentsu Aegis, συμμετείχαν επίσης και οι Publicis Media, IPG MediaBrands. Αξίζει να σημειωθεί πως στην τρέχουσα περίοδο η Ikea χρησιμοποιεί τη Vizeum στο Ηνωμένο Βασίλειο και τη MEC στις ΗΠΑ.

"Δεχτήκαμε τέσσερις ισχυρές στρατηγικές προτάσεις, στο πλαίσιο της δέσμευσής μας για τη διαρκή βελτίωση των marketing υπηρεσιών μας. Ανακοινώνουμε πως θα συνεργαστούμε με Group M και Dentsu Aegis" ανέφερε στην ανακοίνωσή της η σουηδική εταιρεία.