Στην Carat τα ευρωπαϊκά media της Arla
Απόφαση που δεν επηρεάζει τελικά την ελληνική αγορά, για την οποία υπεύθυνη παραμένει η MEC.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Απόφαση που δεν επηρεάζει τελικά την ελληνική αγορά, για την οποία υπεύθυνη παραμένει η MEC.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μπρούσκο και Μην Αρχίζεις τη Μουρμούρα μονομάχησαν για άλλο ένα βράδυ, την Πέμπτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για παράβαση καθήκοντος σε βαθμό πλημμελήματος επειδή έδωσε μεγαλύτερο χρονικό περιθώριο στα κανάλια από αυτήν που προβλέπει ο νόμος προκειμένου να αποδώσουν στο δημόσιο το 20%.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κερδίζει έδαφος η άποψη για μείωση στο 10% αλλά εφαρμογή και στο Διαδίκτυο για το Αγγελιόσημο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εκπομπή «Αποκαλυπτικά» με παρουσιαστή τον Μένιο Φουρθιώτη, στο κανάλι «Ε» κατέκτησε τη 2η θέση την εβδομάδα από 05 Οκτωβρίου έως 11 Οκτωβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα δυνατά \"χαρτιά\" ΑΝΤ1 και Alpha μονομάχησαν και το βρέδυ της Τετάρτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το νέο της Τηλεοπτικό πρόγραμμα παρουσίασε η Νέα Τηλεόραση Κρήτης την Τετάρτη 7 Οκτωβρίου, στο Κέντρο Αρχιτεκτονικής Μεσογείου στα Χανιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εξ ολοκλήρου ετακίνηση των Media λογαροασμών Ηνωμένου Βασιλείου και ΗΠΑ στην Carat.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η κωμική σειρά του Alpha συγκέντρωσε τις προτιμήσεις το βράδυ της Δευτέρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ολοκληρώθηκε η ανεπίσημη media αναθεώρηση στην αγορά των ΗΠΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τι αναφέρει ο Υπουργός Επικρατείας για το νομοσχέδιο για τις άδειες, το ΕΣΡ και τις οφειλές των τηλεοπτικών σταθμών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory