To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στην Carat τα ευρωπαϊκά media της Arla

Στην Carat τα ευρωπαϊκά media της Arla
Στην Carat τα ευρωπαϊκά media της Arla

Η Arla Foods προχώρησε στην επαναπρόσληψη της Carat για τον χειρισμό του media planning and buying λογαριασμού της στην Ευρώπη, έπειτα από την ολοκλήρωση του σχετικού spoec.

Ο λογαριαμός καλύπτει όλα τα brands της εταιρείας τροφίμων σε Δανία, Σουηδία, Φινλανδία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ελλάδα, Πολωνία, Ρωσία, Νορβηγία, Γερμανία, Ολλανδία και Ισπανία. Σημειώνεται πως η Carat ήταν ήδη συνεργάτιδα της Arla στις παραπάνω αγορές, με εξαίρεση την Ελλάδα (συνεργασία με τη MEC) και τη Γερμανία (προηγούμενη συνεργάτιδα ήταν η OMD).

: Όσον αφορά την ελληνική αγορά, αν και αρχικά δημοσιεύματα στον ξένο Τύπο την συμπεριλάμβαναν στις αγορές που ανέλαβε η Carat, όπως μας διευκρινίστηκε από την εταιρεία –και αναφέρεται πλέον και σε δημοσιεύματα σε ιστοσελίδες του εξωτερικού- ο λογαριασμός δεν μετακινήθηκε και την ευθύνη του διατηρεί η MEC Hellas.

Η Carat που ανήκει στο δίκτυο Dentsu Aegis, επικράτησε της Maxus στο τελικό στάδιο της διαγωνιστικής διαδικασίας, ενώ η OMD διεκδίκησε τις αγορές Γερμανίας και Ολλανδίας σε ένα από τα αρχικά στάδια.

Η μικτή media δαπάνη της Arla Foods στην Ευρώπη εκτιμάται σε 100 εκατομμύρια λίρες, ενώ ο group client partner της Carat, Nick Henley, δήλωσε σχετικά: \"Ειμαστε ενθουσιασμένοι για την εμπιστοσύνη που μας έδειξε η Arla. Σχεδιάσαμε μια στρατηγική ανάπτυξης και δείξαμε πως είμαστε καλά προετοιμασμένοι για να βελτιώσουμε τα αποτελέσματά της, σε έναν κόσμο που η καινοτομία και το digital παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο\".