Lidl Ελλάς: Nέα επικοινωνιακή καμπάνια «αυτά που δεν βλέπεις»
Η βάση της επικοινωνίας αποτελεί μια τηλεοπτική παραγωγή που έχει δημιουργηθεί από τους ανθρώπους της Lidl Ελλάς, για τους ανθρώπους της Lidl Ελλάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ βάση της επικοινωνίας αποτελεί μια τηλεοπτική παραγωγή που έχει δημιουργηθεί από τους ανθρώπους της Lidl Ελλάς, για τους ανθρώπους της Lidl Ελλάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΡοή είναι η συνεχής γραμμή που ενώνει το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥποψήφιοι για τον ίδιο θώκο δύο «βαριά ονόματα» της δημοσιογραφίας...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκτός κάδρου φέρεται να βγαίνει ο διευθυντής ειδήσεων, Γιάννης Τρούπης...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Αν βρεθείς μια φορά, στην Ελλάδα, θα θέλεις να μείνεις για πάντα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος πληροφόρησης και επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνεξήγητη η καθυστέρηση στη νομοθετική τακτοποίηση της οδηγίας για τα πνευματικά δικαιώματα...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ταινία, σε παραγωγή White Room, είναι ήδη στον «αέρα» σε τηλεόραση, YouTube, Facebook και Instagram.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνόψει του σχολικού έτους 2022-23
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρωταγωνιστεί ο Γιώργος Λιανός.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory