The Newtons Laboratory: Νέα διαφημιστική ταινία για την NN Hellas
Mε τίτλο «Όταν μεγαλώσω»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε τίτλο «Όταν μεγαλώσω»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρωτοβουλία με σύνθημα «Labels are for bottles, not for people»!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο τηλεοπτικό σποτ δημιούργησε η Mother London σε συνεργασία με την Anonymous Content
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναμένεται να παρουσιαστεί στο Φεστιβάλ των Καννών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην καμπάνια υλοποιεί η MediaCom σε συνεργασία με την Interbus
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞετυλίγεται τις επόμενες εβδομάδες μέσα από OOH επικοινωνία, ραδιόφωνο, digital και social.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑύξηση της συνδρομητικής βάσης της Comoste TV κατά 10,2% ανακοίνωσε ο Όμιλος ΟΤΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ σημερινή αντιμετώπιση των διαφημίσεων μέσα από τα μάτια των καταναλωτών από την Έρευνα Profiles από την Focus Bari | YouGov.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρική καμπάνια προτρέπει τον καθένα να γίνει ο Asian Master σεφ του σπιτιού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Φρεσκάρισμα» στην εικόνα της ετοιμάζει ελληνική εταιρεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory