#Timeliners_ads: Πασχαλινή έκδοση
Πάσχα έρχεται, η γιορτή της αγάπης και θα τα πούμε με αγάπη μόνο και μουσικές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠάσχα έρχεται, η γιορτή της αγάπης και θα τα πούμε με αγάπη μόνο και μουσικές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ θόρυβος που δημιουργήθηκε στα social media, υποχρεώνει την εταιρεία να προχωρήσει στην απόσυρση της πρόφατης τηλεοπτικής της διαφήμισης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Πρόεδρος της Sprint Integrated Marketing Communications, Kωνσταντίνος Λαμπρινόπουλος, μιλάει στο adbusiness για τη διάκριση της εταιρείας στο θεσμό Best Workplaces.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Communication Consultant Τάκης Κιουσόπουλος επισκέφτηκε πρόσφατα το Χονγκ Κονγκ και παραθέτει τις συγκρίσεις που έκανε με την Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μοναδική εταιρεία που βραβεύεται στα Best Work Places για το εργασιακό της περιβάλλον από την πρώτη χρονιά του θεσμού (2003), παραμένει η GENESIS Pharma.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία Wizard of the Coast ανακοίνωσε τη διάθεση του δημοφιλούς RPG Magic 2014 από το ερχόμενο καλοκαίρι σε περιβάλλον Android, iOS, Xbox Live, Steam και Playstation Network.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕφαρμογή για έξυπνα κινητά απέκτησε το Πρόγραμμα Επιβραβεύσεως Συναλλαγών Bonus της Alpha Bank, με την υπογραφή της Tribal DDB Athens.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαταγγελία σε βάρος ψυχαγωγικού πάρκου της Σουηδίας, που επιχειρεί να αποτρέψει τους Σουηδούς να επισκεφτούν την Κρήτη, κατέθεσε η ΣΕΕΔΔΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑκλόνητη στην κορυφή παρέμεινε και την Πέμπτη η σειρά του MEGA, «Κλεμμένα όνειρα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αναμέτρηση του Champions League μπήκε \"σφήνα\" το βράδυ της Τετάρτης στις παραδοσιακές... δυνάμεις της prime time ζώνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον αέρα βρίσκεται η νέα τηλεοπτική καμπάνια της ελληνικής μπύρας FIX, η οποία στέλνει το μήνυμα «150 χρόνια ΦΙΞ. 150 χρόνια Ελλάδα», ενώ συνοδεύεται και από Facebook ενέργεια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈφυγε από τη ζωή, από ανακοπή καρδιάς και σε ηλικία 81 ετών, ο επιχειρηματίας και ιδρυτής του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού, Λάζαρος Ευφραίμογλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory