Το «Πίσω στο σπίτι» κερδίζει το κοινό
Σε υψηλά επίπεδα κινήθηκε το δεύτερο επεισόδιο της σειράς «Πίσω στο σπίτι» που προβλήθηκε την Τετάρτη και κατάφερε να κερδίσει τη μάχη της τηλεθέασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε υψηλά επίπεδα κινήθηκε το δεύτερο επεισόδιο της σειράς «Πίσω στο σπίτι» που προβλήθηκε την Τετάρτη και κατάφερε να κερδίσει τη μάχη της τηλεθέασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε συνεχείς παρατάσεις συνεχίζει το καθεστώς του αγγελιοσήμου, εναντίον του οποίου μιλούν ανοιχτά οι διαφημιστικές εταιρείες και οι διαφημιζόμενοι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον πέμπτο κύκλο του προγράμματος εξ αποστάσεως επιμόρφωσης δημοσίων υπαλλήλων, ξεκινά ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Δημοσίου Δικαίου (EPLO).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνα mobile app που προσφέρει ξεχωριστές εμπειρίες διασκέδασης μέσα και έξω από το σπίτι, δημιούργησαν ΟgilvyOne και Bacardi.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε μονάδα στο Βουκουρέστι θα ενταχθεί το παράρτημα της Michelin στην Ελλάδα, στο πλαίσιο αναδιάρθρωσης σε Κεντρική και Νότια Ευρώπη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον τίτλο «Εταιρεία Μεσογείου της Χρονιάς» κατέκτησε η Action Global Communications από το Holmes Report.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην συνεργασία της με τον Ναυτικό Όμιλο Ελλάδος ανακοινώνει η DIRECTION ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ Α.Ε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα νέο δίκτυο, που θα δραστηριοποιείται στην αγορά της επικοινωνίας, παρουσίασε ο πρώην επικεφαλής της Publicis Worldwide, Richard Pinder.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη συνεργασία της με την Warner Bros συνεχίζει η Nova, εξασφαλίζοντας για τους συνδρομητές την πρώτη τηλεοπτική προβολή νέων μεγάλων κινηματογραφικών επιτυχιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι τηλεθεατές έδειξαν την προτίμησή τους στο ντοκιμαντέρ \"Immersion\" με τον Αντώνη Κανάκη, που προβλήθηκε την Τρίτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη Spot JWT ανέθεσε η Airfasttickets τη διαφημιστική της επικοινωνία, η οποία ξεκίνησε να \"τρέχει\" σε όλα τα Μέσα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην πρώτη θέση στο πίνακα τηλεθέασης κατέλαβε για ακόμη μια μέρα, τη Δευτέρα, η σειρά του Mega «Kλεμμένα όνειρα» με ποσοστό 33,8%.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory