Pollen: «Σκιές στο πατητήρι» για το Δεκάρακι
Η οικογένεια Μονοποικιλιακού Τσίπουρου «Δεκαράκι» επανέρχεται με νέο συναισθηματικό τηλεοπτικό σποτ, σε παραγωγή TopCut Modiano.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ οικογένεια Μονοποικιλιακού Τσίπουρου «Δεκαράκι» επανέρχεται με νέο συναισθηματικό τηλεοπτικό σποτ, σε παραγωγή TopCut Modiano.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε κεντρικό μήνυμα "20 χρόνια στα χέρια σας"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH νέα καµπάνια µας θυµίζει πως «κάποια φώτα δεν πρέπει να σβήσουν ποτέ»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα καμπάνια τα coffeeway bags και τον αρωματικό καφέ Coffeeway της Coffee Connection
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια Παναθηναϊκό, Ολυμπιακό και ΠΑΟΚ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την πολύτιμη προσθήκη του Tik Tok
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καρκίνου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈμφαση στη βιωσιμότητα δίνουν οι καμπάνιες του ΕΟΤ, ανέφερε ο Βασίλης Κικίλιας, που τόνισε πως και το 2023, ο τουρισμός θα είναι η κύρια πηγή εσόδων για τη χώρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τίτλο «Ιστορίες της Θάλασσας» περιλαμβάνει πολλαπλά τηλεοπτικά spot, σε παραγωγή της Foss Production
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη Φλώρινα και το Αμύνταιο επισκέφθηκε το Σάββατο 4/2, ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας συνοδευόμενος από τον βουλευτή Φλώρινας της ΝΔ Γιάννη Αντωνιάδη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια το πρόγραμμα ΕΚΕ «Μια ελπίδα γεννιέται!»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την ονομασία “We All Deserve A Little Magic”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory