Νύφη…
Συζητήσεις με αντικείμενο την εξαγορά αλυσίδας σούπερ μάρκετ…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυζητήσεις με αντικείμενο την εξαγορά αλυσίδας σούπερ μάρκετ…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα Δημοκρατία και προεκλογική επικοινωνιακή στρατηγική...
Τη νομική οδό ακούγεται πως σκέφτεται να ακολουθήσει ιδιοκτήτης εταιρείας PR...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε το 1ο PactWorshop: Μακινίστες/Grip με την απονομή των διπλωμάτων από τον Υφυπουργό ΥΠ.ΠΟ.Α.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία στους πελάτες της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔύο specs απασχολούν αυτή την περίοδο την αγορά Δημοσίων Σχέσεων...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ11 νέα προγράμματα επικοινωνιακής προβολής έχουν εγκριθεί...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑKaiser Premium Vitaminology σε πρώτη προβολή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιευρύνει το χαρτοφυλάκιό της και παρουσιάζει δύο νέες σειρές ποιοτικών και ταυτόχρονα προσιτών κρασιών, Φίλιωμα και Ρεζινέ,
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια εστιάζει στα τρία βασικά χαρακτηριστικά του Προγράμματος, για να προβάλει τη δωρεάν προληπτική μαστογραφία ως ένα σημαντικό ραντεβού των γυναικών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Διεθνές Φεστιβάλ Διαφήμισης του Κιέβου (24th Kyiv International Advertising Festival) καλεί τους ενδιαφερόμενους από όλο τον πλανήτη να δηλώσουν συμμετοχή στην 24η διοργάνωση και να κάνουν τον κόσμο ένα καλύτερο μέρος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότερους από 1 εκατομμύριο ταξιδιώτες και πολύ πάνω από 1 δις ευρώ έσοδα αναμένεται να φέρουν στην Ελλάδα την επόμενη σεζόν οι απευθείας πτήσεις από ΗΠΑ, τόνισε ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory