To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Wunderman Thompson - Volton: Mια καµπάνια µε φωτεινό µήνυµα

Wunderman Thompson - Volton: Mια καµπάνια µε φωτεινό µήνυµα

Η νέα επικοινωνία που υπογράφει η Wunderman Thompson για τη Volton, µας κάνει να καταλάβουµε πως τα φώτα είναι «κάτι παραπάνω από απλές ηλεκτρικές συνδέσεις» και «κάποια δεν πρέπει να σβήσουν ποτέ».



Ο Αντώνης Σταυρόπουλος και ο Σοφοκλής Αλεξόπουλος, Chief Creative Officer και Executive Strategy Director, αντίστοιχα, της Wunderman Thompson Αthens, και η Kατερίνα Γκίνη, Marketing Communications Director της Volton, µίλησαν στο adbusiness για όλα εκείνα τα στοιχεία που δηµιούργησαν την καµπάνια που έχει ήδη ξεχωρίσει.

Γράφει ο ∆ηµήτρης Τσουκαλάς

H νέα καµπάνια της Volton µας θυµίζει πως «κάποια φώτα δεν πρέπει να σβήσουν ποτέ», ακόµη και στη σηµερινή εποχή της εξοικονόµησης ενέργειας. Πώς προέκυψε αυτό το κεντρικό µήνυµα αισιοδοξίας; Τι ακριβώς θέλατε να περάσετε στο κοινό;


Αντώνης Σταυρόπουλος, Chief Creative Officer της Wunderman Thompson:
Πέρα από τον προσωπικό αγώνα του καθενός στη δύσκολη καθηµερινότητα της ενεργειακής κρίσης, υπάρχουν κάποια φώτα που είναι τα φώτα του πολιτισµού µας, είναι δείκτης του επιπέδου µας ως κοινωνία, είναι οι αδιαπραγµάτευτες «κόκκινες γραµµές» µας. Είναι τα φώτα της τέχνης, τα φώτα του αθλητισµού, τα φώτα των ανθρώπων που αγωνίζονται για την κάθε τους µέρα, τα φώτα της γονεϊκής στοργής. Η αισιοδοξία λοιπόν στην οποία αναφέρεστε -και χαίροµαι που χρησιµοποιείτε αυτή τη λέξη- προκύπτει από την αυτόµατη δέσµευση που νιώθουµε όλοι, άνθρωποι και εταιρείες, όταν αναγνωρίζουµε στα φώτα αυτά τη σηµασία τους στη ζωή µας.  Όταν τα δούµε δηλαδή σαν κάτι παραπάνω από απλές ηλεκτρικές συνδέσεις.

adb: Σε ποια insights έχει στηριχθεί η καµπάνια;


Σοφοκλής Αλεξόπουλος, Executive Strategy Director της Wunderman Thompson:
Σε περιόδους έντονης αβεβαιότητας, όπως είναι αυτή που ζούµε σήµερα, είναι σηµαντικό τα brands να αφουγκράζονται τον κόσµο και να στέκονται κοντά στις ανάγκες του. Η µεγάλη ενεργειακή κρίση αύξησε το κόστος ζωής στην καθηµερινότητα, δηµιουργώντας οικονοµική αβεβαιότητα, έλλειψη ελέγχου της κατάστασης και φόβο για το σήµερα και το άµεσο µέλλον. Κάτω από αυτές τις συνθήκες κρίναµε ότι η υπόσχεση της Volton «Kαθαρά και  Έξυπνα» είναι πιο επίκαιρη και χρήσιµη από ποτέ, καθώς οι πελάτες έχουν ανάγκη από πραγµατικές και απτές λύσεις για να διαχειριστούν την κατάσταση, να εξοικονοµήσουν, αλλά και για κάτι ιδιαίτερα σηµαντικό: να µπορέσουν όσο το δυνατόν γίνεται να διατηρήσουν το επίπεδο και την ποιότητα της ζωής τους.

adb: Ποιες προκλήσεις έκρυβε σε επίπεδο production η τηλεοπτική ταινία; Επίσης, ποιες άλλες εκτελέσεις υπάρχουν και σε ποιες πλατφόρµες;

Αντώνης Σταυρόπουλος: Η πρόκληση σε σχέση µε την εκτέλεση της ιδέας τόσο σε επίπεδο εικόνας όσο και ήχου ήταν να καταφέρει να περάσει µέσα από πέντε πολύ διαφορετικές σκηνές µε τρόπο που να φαίνονται σαν µία, για να µπορέσει να προσδώσει την αξία που έχουν κάποιες στιγµές τόσο καθηµερινές, οι οποίες κανονικά θα περνούσαν απαρατήρητες. Και νοµίζω ότι η παραγωγή της ιδέας το κατάφερε αυτό µε τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Η καµπάνια αναπτύχθηκε σε όλες τις πλατφόρµες, είτε σε κινούµενη είτε σε στατική µορφή, ενδυναµώνοντας το penetration και επεκτείνοντας σηµαντικά τις αξίες του brand.

adb: Πώς θα περιγράφατε την καµπάνια µε µία και µόνο φράση;

Aντώνης Σταυρόπουλος: Θα κλέψω µια φράση του Μπαράκ Οµπάµα: “When times get tough, we don’t give up. We get up”.

«Επιβεβαιώνουµε την υπόσχεση “Καθαρά και  Έξυπνα”»

adb: Ποιο ήταν το brief που δώσατε στη Wunderman Thompson για τη νέα καµπάνια; Ποιοι ήταν οι στόχοι που είχατε θέσει;


Κατερίνα Γκίνη, Marketing Communications Director της Volton:
Σήµερα, υπάρχει έντονος προβληµατισµός σε ολόκληρο τον πλανήτη για την ενέργεια, γεγονός που επηρεάζει σαφώς και τη χώρα µας. Γνωρίζουµε πως οι συµπολίτες µας αγωνιούν για το ενεργειακό, µε το ηλεκτρικό ρεύµα να είναι ένα από τα κορυφαία θέµατα. Έχοντας αυτό ως γνώµονα, σχεδιάσαµε το brief της νέας µας καµπάνιας µε πυρήνα την εξοικονόµηση ενέργειας. Η καµπάνια οικοδοµήθηκε µε στόχο να αναδείξουµε την ανάγκη για ευαισθητοποίηση του κοινού γύρω από το θέµα της εξοικονόµησης αλλά και να τονίσουµε τις αξίες που διέπουν το brand Volton, επιβεβαιώνοντας, την υπόσχεση «Καθαρά και  Έξυπνα». Γιατί η εξοικονόµηση ενέργειας, όπως αναφέρει και η καµπάνια, πρέπει να γίνει υπόθεση όλων µας.

adb: Ποιο θα λέγατε πως είναι το USP της Volton και οι αξίες του brand της; Πώς αποτυπώνονται στη νέα καµπάνια;

Κατερίνα Γκίνη: Σε περιόδους ραγδαίων αλλαγών και έντονης αβεβαιότητας, είναι σηµαντικό να παραµένουµε κοντά στις ανάγκες και τους προβληµατισµούς των καταναλωτών. Στη Volton «αφουγκραζόµαστε» τις αγωνίες, µιλάµε «ξεκάθαρη γλώσσα» και εξυπηρετούµε ουσιαστικά τις εκάστοτε ανάγκες, δίνοντας πραγµατικές λύσεις. Αυτή είναι η φιλοσοφία µας, η οποία αντικατοπτρίζεται στις αξίες που µας διέπουν. Είδαµε, λοιπόν, τη νέα µας καµπάνια ως µια ευκαιρία για τοποθέτηση της Volton σε επίπεδο brand, µε στόχο να υπενθυµίσουµε πως µπορούµε να προσφέρουµε, να δείξουµε ότι βρισκόµαστε δίπλα στις καθηµερινές ανάγκες και  τις αγωνίες των καταναλωτών µε ουσιαστικό και χρήσιµο τρόπο, καθώς και να επιβεβαιώσουµε την υπόσχεσή µας «Καθαρά και  Έξυπνα», µιλώντας τη δική τους γλώσσα.  Όλα αυτά τα στοιχεία, που βρίσκονται µέσα στις αξίες του brand Volton, τα αναδεικνύουµε στη νέα καµπάνια µας, µε στόχο τη δηµιουργία ενός καλύτερου αύριο για όλους.

adb: Ποιες είναι οι ειδικές προκλήσεις που κρύβει η επικοινωνία στην αγορά ενέργειας; Ποια είναι η δική σας φιλοσοφία σχετικά;

Κατερίνα Γκίνη: Αρχικά, οφείλουµε να πούµε ότι η αγορά ενέργειας είναι µια αγορά µε πολυδιάστατες και πολλαπλές προκλήσεις, άρα δηµιουργούνται κατ’ επέκταση διαρκώς νέες και σύνθετες ανάγκες και προκλήσεις από τη σκοπιά της επικοινωνίας. Από την πλευρά µας, βλέπουµε και αντιµετωπίζουµε τις προκλήσεις ως µια ακόµη ευκαιρία. Μια ευκαιρία να κάνουµε κάτι περισσότερο, να φτιάξουµε κάτι καλύτερο, να προχωρήσουµε µπροστά και να εξελιχθούµε. Στη Volton, προτεραιότητά µας είναι να βρισκόµαστε στο πλευρό των καταναλωτών. Να «βλέπουµε» και να «αφουγκραζόµαστε» τις ανάγκες τους και βάσει αυτών να σχεδιάζουµε και να υλοποιούµε ενέργειες, προκειµένου να συµβάλουµε µε σταθερά θετικό αποτύπωµα στην κοινωνία και στη δηµιουργία ενός πιο βιώσιµου αύριο.

adb: Ποιο είναι το feedback που λαµβάνετε µέχρι στιγµής για την καµπάνια;

Κατερίνα Γκίνη: Τα σχόλια που λαµβάνουµε µέχρι στιγµής είναι πολύ θετικά. Είναι πολύ σηµαντικό που το βασικό µήνυµα της καµπάνιας µας στηρίζεται στην υπόσχεση της Volton να δίνει λύσεις και ιδέες που στόχο έχουν να βοηθήσουν τους καταναλωτές να σκέφτονται και να λειτουργούν έξυπνα. Η νέα καµπάνια µας µε κεντρικό µήνυµα «Κάποια φώτα δεν πρέπει να σβήσουν ποτέ», µέσα από την αληθινή και ιδιαίτερα ελκυστική προσέγγιση του τηλεοπτικού σποτ, επικοινωνεί εκείνο το οποίο πρωταρχικά θέλαµε να τονιστεί, ότι το «φως» ταυτίζεται µε την ασφάλεια, τη φροντίδα, την εξέλιξη, τον πολιτισµό. Το µήνυµα αυτό επικοινωνείται απόλυτα σε συνδυασµό µε την εικαστική και κινηµατογραφική αισθητική της καµπάνιας, κάνοντάς την να ξεχωρίζει ήδη από τις πρώτες κιόλας µέρες προβολής της.

Συντελεστές

Volton 

∆ιονύσης Τσίτος - General Manager

Κατερίνα Γκίνη - Marketing Communications Director

Nίκος Γεωργούσης - Marketing Communications Manager

Wunderman Thompson Athens

Αντώνης Σταυρόπουλος - Chief Creative Officer

Μάνος Μοσχονάς - Group Creative Director

Φράνσις Χατζηπέτρου - Creative Director

Τίνα Μαρούλη - Creative Director

Αλεξάνδρα Ζαφόλια - Senior Art Director

Eιρήνη Κατσαράκη - Junior Art Director

Bιβή Καρδάτου - Junior Copywriter

∆ηµήτρης Παπαβισσαρίων - Motion Designer

Κώστας Ταµπουράκης - Chief Growth Officer

Σοφοκλής Αλεξόπουλος - Executive Strategy Director

∆άφνη Τσαούση - Senior Strategist

Έφη ∆ικαστοπούλου - Chief Client Officer

Eύα Βικονοπούλου - Group Account Director

Tάνια Αξιωτάκη - Senior Account Director

Ελένη Καϊµακά - Account Manager

Bright shoe

Στάθης Μουρδουκούτας - Σκηνοθέτης

Αργυρώ ∆ιαµάντη - Executive Producer

Μαρίνα Τσοπούρογλου - Producer