Συνεχίζουν μαζί NBA & 24 MEDIA
Την ανανέωση της συνεργασίας τους ανακοίνωσαν NBA και 24 MEDIA, έτσι ώστε το Sport 24 να συνεχίσει να φιλοξενεί το NBA.com/Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ανανέωση της συνεργασίας τους ανακοίνωσαν NBA και 24 MEDIA, έτσι ώστε το Sport 24 να συνεχίσει να φιλοξενεί το NBA.com/Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠοιοί είναι οι λόγοι για τους οποίους κατανάλωση και διαφήμιση δεν συρρικνώνονται με τους ίδιους ρυθμούς, εν μέσω κρίσης;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πλάνο και τις δράσεις της Πολιτείας για την τόνωση της αγοράς, παρουσίασε σε συνέντευξή του στο RETAILBUSINESS ο Υφυπουργός Ανάπτυξης, Αθανάσιος Σκορδάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην επικοινωνιακή στρατηγική του ομίλου Salas ανέλαβε με απευθείας ανάθεση ο Σύμβουλος Επικοινωνίας Ηλίας Κωνσταντινίδης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο χορευτικό show του Ant1 «Dancing with the Stars» έδειξε για ακόμη μια φορά τη δυναμική του τα βράδια της Κυριακής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαφημιστικά (και μόνον) ήταν μια ήρεμη εβδομάδα, τουλάχιστον έτσι όπως φάνηκε από τα timelines μας σε όλα τα βασικά κοινωνικά δίκτυα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔυναμική είσοδο στην αγορά των mobile applications κάνει η Μαρινόπουλος A.E., παρουσιάζοντας την εφαρμογή «Carrefour Greece».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία στις πέντε επιχειρήσεις στην Ελλάδα διοικείται από Γυναίκα, ενώ το 9% των πιο κερδοφόρων εταιρειών έχει, επίσης, Γυναίκα επικεφαλής, σύμφωνα με έρευνα της ICAP Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότερα από 200.000 downloads μετράει ανανεωμένο ΑΝΤ1 mobile application, που προσφέρει το πρόγραμμα του καναλιού στο κινητό του χρήστη!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό την 1η Ιανουαρίου 2014 θα ξεκινήσει να εφαρμόζεται ο Ειδικός Φόρος Τηλεόρασης (αν και εφόσον δεν πάρει νέα αναβολή) αντί για τις αρχές του τρέχοντος έτους, όπως είχε αρχικά οριστεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη δική της θέση εξέφρασε η ΕΙΤΗΣΕΕ στον δημόσιο διάλογο για τις τηλεοπτικές άδειες τη χρήση συχνοτήτων από τους τηλεοπτικούς σταθμούς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλυμπιακός και Παναθηναϊκός συμφώνησαν αναφορικά με τα χρημάτα που πρόκειται να λάβουν από τα τηλεοπτικα κι έδωσαν λύση σε ένα πρόβλημα που ταλάνιζε τη μπασκετική λίγκα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory