Κοντά στα ξερά καίγονται και τα χλωρά
Η σχετική επιφύλαξη των καταναλωτών προς την παραδοσιακή διαφήμιση οφείλεται στη δυσπιστία που τρέφουν προς τα παραδοσιακά ΜΜΕ και την άνθηση των social media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ σχετική επιφύλαξη των καταναλωτών προς την παραδοσιακή διαφήμιση οφείλεται στη δυσπιστία που τρέφουν προς τα παραδοσιακά ΜΜΕ και την άνθηση των social media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη συνολική πρόταση του Ομίλου Forthnet για τη διαφημιστική αγορά, αναλύει στο adbusiness ο Εμπορικός Διευθυντής Διαφήμισης & Media, Δημήτρης Βάγιας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣήμερα Τετάρτη 10 Οκτωβρίου συζητείται η αίτηση, που υπέβαλε ο πραγματογνώμονας Ι.Καταγής για την παράταση προθεσμίας στην υπόθεση Alter.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH άφιξη της Άγκελα Μέρκελ στην Αθήνα ήταν ένα γεγονός που οι τηλεθεατές παρακολούθησαν με αμείωτο ενδιαφέρον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο βραβείο «Corporate Finance Accountancy Firm of the Year» απένειμε στην KPMG Ελλάδας το περιοδικό Corporate Finance Intl.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ OgilvyOne υπογράφει για την online εικόνα του σταθμού En Lefko 87.7, σχεδιάζοντας και αναπτύσσοντας ένα site με υψηλή ποιότητα ήχου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔυο πρωτοβουλίες που στηρίζουν την ελληνική καινοτομία και την επιχειρηματικότητα, ανακοίνωσαν το ΑΙΤ και το coLab.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Χρήστος Παπαπολύζος, έχοντας πια για έδρα του το Βουκουρέστι, μιλάει στο adbusiness για τη «βαλκανική περιπέτειά» του και την εικόνα της ελληνικής αγοράς επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη δική της απάντηση στους 31 βουλευτές της ΝΔ, που ζητούν επανεξέταση της σύμβασης για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Αττικής, έδωσε η McCann Erickson.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΉρθε και στην Ελλάδα το νέο διεθνές τηλεοπτικό spot των Snickers, την προσαρμογή του οποίου επιμελήθηκε η BBDO Athens.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην έναρξη λειτουργίας ενός κέντρου ψηφιακής εκτύπωσης στην Αθήνα, ανακοίνωσαν οι Financial Times, που ενισχύουν τη διάθεσή τους στην ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο Κουρδιστάν φαίνεται πως βρίσκουν «καταφύγιο» και νέες ευκαιρίες άνθρωποι της επικοινωνίας από τη χώρα μας. Παγκοσμιοποίηση και όχι μόνο…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory