I. Sidhu: Η φιλοσοφία \"Doing Both\"
Ο SVP of Strategy and Planning for World Operations της Cisco και Συγγραφέας του \"Doing Both\", Inder Sindhu, μίλησε στο Manager για την κουλτούρα υπέρβασης διλημμάτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ SVP of Strategy and Planning for World Operations της Cisco και Συγγραφέας του \"Doing Both\", Inder Sindhu, μίλησε στο Manager για την κουλτούρα υπέρβασης διλημμάτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνας από τους τρεις μη μοναδικούς Αμερικανούς αποδέκτες ερευνητικής χρηματοδότησης από τη Cisco, είναι το ΑΙΤ (Πανεπιστήμιο Κέιμπριτζ και Πολυτεχνείο Βερολίνου οι άλλοι δύο).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι καλοκαιρινές εκπτώσεις ανοίγουν για την Κωτσόβολος, με μια γνώριμη και αγαπημένη διαφημιστική καμπάνια, αλλά και με νέες χαμηλές τιμές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Off The Record Consulting σε συνεργασία με τον Chef Άκη Πετρετζίκη δημιουργούν το νέο website «οι συνταγές μου.gr».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε στις 15 Ιουλίου, η διαδικασία ψηφοφορίας του προγράμματος «Το σχολείο που θέλεις είναι στο χέρι σου», που \"τρέχει\" η Coca Cola 3E.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι επικοινωνιακές καμπάνιες των τεσσάρων brands μπίρας της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, τα οποία βρίσκονται στην κορυφή των καταναλωτικών προτιμήσεων!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία επιλογή από όλα όσα έφεραν τα timelines των @athensbynite και @sotomi για τις μάρκες και τις επικοινωνιακές τους ενέργειες στην Ελλάδα. Λόγια και links, κάθε Δευτέρα στο advertising.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑκόμη μία διάκριση έλαβε η mousegraphics σε διεθνές επίπεδο, για τις συσκευασίες που σχεδίασε για τα κουφέτα Χατζηγιαννάκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ τελικός της Εθνικής Νέων της Ελλάδος κόντρα στην Ισπανία, καθήλωσε τους τηλεθεατές το βράδυ της Κυριακής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνας λατινοαμερικάνος επαναστάτης με ιδιαίτερη γλώσσα και ταπεραμέντο, πρωταγωνιστεί στην πρώτη καμπάνια της Lowe Athens για τον Douwe Egberts.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH arrow ανέλαβε την υλοποίηση του branding των τριών νέων προϊόντων της Οινοποιίας Μπουτάρη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυναυλία με πλειάδα καλλιτεχνών, διοργανώνουν για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το STR8 σε συνεργασία με το MTV, στην Τεχνόπολις του Δήμου Αθηναίων, στο Γκάζι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory