Στην κορυφή ο τελικός των Νέων
Ο τελικός της Εθνικής Νέων της Ελλάδος κόντρα στην Ισπανία, καθήλωσε τους τηλεθεατές το βράδυ της Κυριακής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ τελικός της Εθνικής Νέων της Ελλάδος κόντρα στην Ισπανία, καθήλωσε τους τηλεθεατές το βράδυ της Κυριακής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνας λατινοαμερικάνος επαναστάτης με ιδιαίτερη γλώσσα και ταπεραμέντο, πρωταγωνιστεί στην πρώτη καμπάνια της Lowe Athens για τον Douwe Egberts.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH arrow ανέλαβε την υλοποίηση του branding των τριών νέων προϊόντων της Οινοποιίας Μπουτάρη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυναυλία με πλειάδα καλλιτεχνών, διοργανώνουν για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το STR8 σε συνεργασία με το MTV, στην Τεχνόπολις του Δήμου Αθηναίων, στο Γκάζι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ταμπού των αμοιβών των υπηρεσιών διαφήμισης και επικοινωνίας, επιχείρησε να «σπάσει» η ΕΔΕΕ, διοργανώνοντας το σεμινάριο EACA School, με εισηγητή τον David Meikle.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH ανεπανάληπτη τηλεοπτική σειρά του Γιώργου Καπουτζίδη, φαίνεται πως έχει δημιουργήσει πονοκέφαλο στα αντίπαλα κανάλια, καθώς η πρωτιά του, ακόμα και σε επανάληψη κάθε βράδυ, είναι δεδομένη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη δημιουργία δυο νέων διαδικτυακών υπηρεσιών, προσβλέποντας πάντα στο όφελος των καταναλωτών, προχώρησε η Fiat Group Automobiles Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα πρωτοποριακό concept γαστρονομίας με εστιατόριο και μαθήματα μαγειρικής που βασίζονται στη «Δίαιτα Ωμέγα», παρουσιάζεται στην Costa Navarino.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαθήκοντα Διευθυντή Πωλήσεων Integration αναλαμβάνει στη θυγατρική εταιρεία του Ομίλου GLOBO, GLOBO Technologies, αναλαμβάνει ο Γιάννης Διονυσόπουλος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνάδοχο για τη διοργάνωση εκδηλώσεων ενημέρωσης, ευαισθητοποίησης και προβολής του Προγράμματος «Χτίζοντας το Μέλλον – Παρεμβάσεις Μεγάλης Κλίμακας», αναζητά το Κέντρο Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ prime time ζώνη βρίσκεται σε καλοκαιρινή διάθεση και τα τουρκικά σίριαλ κάνουν επέλαση μέσα από τις οθόνες μας κάθε βράδυ, κερδίζοντας το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην αγορά των μωρομάντηλων εισέρχεται δυναμικά η Proderm, με το λανσάρισμα 3 τύπων για 2 ηλικιακές φάσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory