Η ΕΔΕΕ σπάει το ταμπού των αμοιβών
Το ταμπού των αμοιβών των υπηρεσιών διαφήμισης και επικοινωνίας, επιχείρησε να «σπάσει» η ΕΔΕΕ, διοργανώνοντας το σεμινάριο EACA School, με εισηγητή τον David Meikle.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ταμπού των αμοιβών των υπηρεσιών διαφήμισης και επικοινωνίας, επιχείρησε να «σπάσει» η ΕΔΕΕ, διοργανώνοντας το σεμινάριο EACA School, με εισηγητή τον David Meikle.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH ανεπανάληπτη τηλεοπτική σειρά του Γιώργου Καπουτζίδη, φαίνεται πως έχει δημιουργήσει πονοκέφαλο στα αντίπαλα κανάλια, καθώς η πρωτιά του, ακόμα και σε επανάληψη κάθε βράδυ, είναι δεδομένη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη δημιουργία δυο νέων διαδικτυακών υπηρεσιών, προσβλέποντας πάντα στο όφελος των καταναλωτών, προχώρησε η Fiat Group Automobiles Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα πρωτοποριακό concept γαστρονομίας με εστιατόριο και μαθήματα μαγειρικής που βασίζονται στη «Δίαιτα Ωμέγα», παρουσιάζεται στην Costa Navarino.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαθήκοντα Διευθυντή Πωλήσεων Integration αναλαμβάνει στη θυγατρική εταιρεία του Ομίλου GLOBO, GLOBO Technologies, αναλαμβάνει ο Γιάννης Διονυσόπουλος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνάδοχο για τη διοργάνωση εκδηλώσεων ενημέρωσης, ευαισθητοποίησης και προβολής του Προγράμματος «Χτίζοντας το Μέλλον – Παρεμβάσεις Μεγάλης Κλίμακας», αναζητά το Κέντρο Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ prime time ζώνη βρίσκεται σε καλοκαιρινή διάθεση και τα τουρκικά σίριαλ κάνουν επέλαση μέσα από τις οθόνες μας κάθε βράδυ, κερδίζοντας το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην αγορά των μωρομάντηλων εισέρχεται δυναμικά η Proderm, με το λανσάρισμα 3 τύπων για 2 ηλικιακές φάσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας & Αειφόρου Ανάπτυξης της Γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου (ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε.), Γιάννης Φρέρης, εξελέγη μέλος του Δ.Σ. της Ευρωπαϊκής Ένωσης Διευθυντών Επικοινωνίας (EACD).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνακοίνωση με την οποία ξεκαθαρίζει πως το ΣΕΕ ζήτησε τροποποίηση και δεν απαγόρευσε την προβολή των spots της καμπάνιας Jumbo, εξέδωσε η Pollen.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι περιπέτειες της παρέας του Παρά Πέντε, έχουν κερδίσει την προτίμηση των τηλεθεατών που και τη Δευτέρα (9/7), έδωσαν την πρωτιά στο Mega.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Αγελαδίτσα κάνει τον κλασικό ελληνικό κινηματογράφο παιχνίδι, με τη βοήθεια της OgilvyOne με μία νέα εφαρμογή στο Facebook.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory