Iδέες που φέρνουν αποτελέσματα
O ιδρυτής & επικεφαλής της econcept, Στάθης Σαχίνης, μιλάει για τη δράση και τη φιλοσοφία της εταιρείας, που μετρά 13 χρόνια παρουσίας στην εγχώρια online αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO ιδρυτής & επικεφαλής της econcept, Στάθης Σαχίνης, μιλάει για τη δράση και τη φιλοσοφία της εταιρείας, που μετρά 13 χρόνια παρουσίας στην εγχώρια online αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα οδηγία εξέδωσε το ΕΣΡ, προκειμένου να θέσει κανόνες προβολής των κομμάτων και των υποψηφίων βουλευτών από Ραδιοτηλεοπτικά Μέσα, κατά την προεκλογική περίοδο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα τελευταία επεισόδια των \"Πίσω στο Σπίτι\" και \"Black Out\" προβλήθηκαν τη Δευτέρα και τερμάτισαν πρώτα στη ζώνη του prime time.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την παρουσία 47 νέων εκθετών και την παρουσία μελών του HAPCO, πραγματοποιήθηκε η έκθεση IMEX Frankfurt στις 22-24 Μαΐου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εκπομπή του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου, θα μεταδίδεται ζωντανά από 24 περιφερειακούς σταθμούς της Επικράτειας, ενώ θα εκπέμπει και στην Κύπρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑφιερωμένη στους επιχειρηματίες που παράγουν στην Ελλάδα, δίνουν δουλειά σε Έλληνες κι αγοράζουν ελληνικές πρώτες ύλες, είναι η νέα στήλη «Ψωνίζουμε Ελληνικά» του Newsbomb.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τη δράση «Με μια φωνή, ΕΛΛΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙΣ», μιλούν ο Πέτρος Κωνσταντινίδης της H+Κ Strategies και ο Robert van Pappelendam της P&G Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Frank ανέλαβε τον χειρισμό του συνόλου του διαφημιστικού λογαριασμού της ΙΟΝ, ενώ τα media θα χειρίζεται η Carat.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ δεύτερος ημιτελικός του \"Ελλάδα έχεις ταλέντο\" τερμάτισε πρώτος στην κούρσα τηλεθέασης το βράδυ της Κυριακής, ωστόσο απειλήθηκε από την ελληνική ταινία «Πεθαίνω για σένα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία επιλογή από όλα όσα έφεραν τα timelines των @athensbynite και @sotomi για τις μάρκες και τις επικοινωνιακές τους ενέργειες στην Ελλάδα. Λόγια και links, κάθε Δευτέρα στο advertising.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜικρές αλλαγές καταγράφονται στην σύνθεση της νέας Διοικούσας Επιτροπής του IAB Ηellas. Πιο συγκεκριμένα, κατά την πρόσφατη τακτική Γενική Συνέλευση των μελών του Οργανισμού Διαδραστικής Επικοινωνίας πραγματοποιήθηκαν οι σχετικές αρχαιρεσίες για την εκλογή των μελών της Διοικούσας Επιτροπής, στην οποία πλέον συμμετέχουν οι εξής: Γιώργος Ζαλοκώστας (Unilever), Κωνσταντίνος Καμάρας (24Media), Κώστας Πάικος (Eurobank), Γιώργος Μαρμαροκόπος (Mediabrands), Marco Struecker (Antenna internet), Κώστας Θεοτοκάς (Atcom) Νίκος Πρεβεδουράκης (Ιnkam) και οι νεοεκλεγέντες Ξένια Κούρτογλου (Focus) και Σπύρος Παπαγεωργίου (Adweb). Σύντομα αναμένεται η νέα Διοικούσα Επιτροπή να συγκροτηθεί και σε σώμα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο Κίτσμπουελ της Αυστρίας βρέθηκε «μαζί με χιλιάδες Έλληνες» η Amstel, για να παραδώσει στους παίκτες και στον προπονητή της Εθνικής, τις επίσημες φανέλες προετοιμασίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory