Καμπάνια της Lowe για τη FIX
Η άρνηση της χώρας της Μπυροφίξ να υποταχθεί στη μιζέρια της εποχής, αποτελεί το θέμα της νέας καμπάνιας της Lowe για λογαριασμό της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ άρνηση της χώρας της Μπυροφίξ να υποταχθεί στη μιζέρια της εποχής, αποτελεί το θέμα της νέας καμπάνιας της Lowe για λογαριασμό της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗμερίδα με θέμα «Το μέλλον της αποδελτίωσης & ανάλυση ραδιοτηλεοπτικών Μέσων» διοργανώνει στις 10 Μαΐου στις Βρυξέλλες η FIBEP.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια ακόμη ένα βράδυ Τρίτης, την πρωτιά στην τηλεθέαση κέρδισε το Αλ Τσαντίρι, στην πρώτη του εκπομπή μετά από τις διακοπές του Πάσχα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠανελλήνιο ρεκόρ χτυπημάτων μεταξύ των διαφημίσεων, στα video sharing websites σημείωσε η νέα ταινία της Vodafone, με πρωταγωνιστές τον Κίτσο και την Τασούλα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπόλυτα επιτυχημένο ήταν το διήμερο Gaming Forum, που διοργάνωσαν από κοινού το ΑΙΤ και το Βρετανικό Συμβούλιο, με Μεγάλο Χορηγό την hellas online.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημοσιογράφοι, πρόσωπα του τραπεζικού χώρου, επιχειρηματίες και καλλιτέχνες, συμπεριλαμβάνονται στα ιδρυτικά μέλη της κίνησης που συνθέτει ο Γιάννης Αλαφούζος για τη σωτηρία του Παναθηναϊκού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα οφέλη των διαφημιζόμενων από τις υπηρεσίες της ForestView, αναλύει ο Head of Sales & Client Service της εταιρείας, Γιώργος Φραγκάκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ καυγάς της Ευγενίας Μανωλίδου με το Χάρη Χριστόπουλο και τα ταλέντα που φιλοξένησε η εκπομπή του ANT1, εκτόξευσαν σε τηλεθέαση την Κυριακή το talent show «Ελλάδα Έχεις Ταλέντο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο AllStar Basket υποδέχεται τον Μάιο την Τετάρτη με το νέο του τεύχος, που είναι, σχεδόν, εξ ολοκλήρου αφιερωμένο στο επερχόμενο Final Four και τις προσπάθειες Παναθηναϊκού & Ολυμπιακού!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία επιλογή από όλα όσα έφεραν τα timelines των @athensbynite και @sotomi για τις μάρκες και τις επικοινωνιακές τους ενέργειες στην Ελλάδα. Λόγια και links, κάθε Δευτέρα στο advertising.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Η συνεργασία της Advocate με τη Ζωή Μπελούκα και την ομάδα της «σφραγίζει» έναν επιτυχημένο γάμο από τον οποίο οι πελάτες, νυν και μέλλοντες, δεν έχουν παρά να ωφεληθούν τα μάλα» γράφαμε το Δεκέμβριο του 2010. Πολλοί γάμοι οδηγούνται σε διαζύγιο και αυτό μάλλον συνέβη και στην συγκεκριμένη περίπτωση… Οι δύο κυρίες χώρισαν τους δρόμους τους και η Ζωή αποχώρησε από τα γραφεία της Advocate, έχοντας πλέον ξεκινήσει συνεργασία με την Mec Greece…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Γιώργος Φλέσσας γράφει στο blog του για τον απογοητευτικό λόγο των κομμάτων, λίγες μέρες πριν τις εκλογές της 6ης Μαΐου...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory