Νέα καμπάνια από τον Όμιλο HSBC
Σε αλλαγή της διαφημιστικής του καμπάνιας και της εμπορικής του επωνυμίας (brand), προχώρησε ο Όμιλος της HSBC, στο πλαίσιο της νέας επιχειρηματικής στρατηγικής του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αλλαγή της διαφημιστικής του καμπάνιας και της εμπορικής του επωνυμίας (brand), προχώρησε ο Όμιλος της HSBC, στο πλαίσιο της νέας επιχειρηματικής στρατηγικής του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπίσημος Χορηγός της Ιταλικής Εθνικής Ολυμπιακής Επιτροπής (CONI) θα αποτελέσει η Fiat, η οποία θα είναι υπεύθυνη για την προμήθεια οχημάτων το διάστημα 2012-2014.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον διαδικτυακό αέρα βρίσκεται, ήδη, το site του νέου Flora Soft με βούτυρο, το οποίο δημιούργησε η Solid, στο πλαίσιο της συνολικής της συνεργασίας με το προϊόν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο διήμερο 27-28 Απριλίου θα πραγματοποιηθεί στο HUB Events το 1ο Gaming Forum του ΑΙΤ, σε συνεργασία με το British Council και μεγάλο χορηγό την hellas online.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTην προτίμηση των τηλεθεατών κέρδισαν την Τετάρτη ο αγώνας του Champions League και οι «Bασιλιάδες», αποδεικνύοντας για ακόμη μια φορά ότι οι τηλεθεατές είναι πιστοί οπαδοί συγκεκριμένων προγραμμάτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη λειτουργία μιας ιστοσελίδας, που έχει διαμορφωθεί ειδικά για τις απαιτήσεις των εκλογών, ανακοίνωσε η εταιρεία παροχής υπηρεσιών mobile marketing Yuboto.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ελληνική γαστρονομική παράδοση παρουσίασε στην Ουάσινγκτον η Πρεσβεία της Ελλάδας στις ΗΠΑ, στο πλαίσιο της εκδήλωσης «Διατροφή και προϊόντα του Ελληνικού Πάσχα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες κινουμένων σχεδίων όλων των εποχών, το Mike Judge’s Beavis & Butt-head, επιστρέφει στο MTV την Πέμπτη 19 Απριλίου!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια συλλογή 5 ταινιών μικρού μήκους με πρωταγωνιστή το Fiat 500 by Gucci, παρουσίασαν οι Fiat και Gucci, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Μιλάνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔικαστικά καλούνται να λύσουν τις διαφορές τους ANTENNA και Publicis Groupe, σύμφωνα με διεθνή δημοσιεύματα, έπειτα από τη μήνυση για απάτη που κατέθεσε ο ελληνικός όμιλος ΜΜΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ποδόσφαιρο βρίσκεται ανάμεσα στις αγαπημένες προτιμήσεις των τηλεθεατών, γεγονός που επιβεβαιώθηκε και την Τρίτη, καθώς η μετάδοση του Mega συγκέντρωσε υψηλά νούμερα τηλεθέασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα τέλη Απριλίου, ξεκινάει τις εργασίες του στο Deree το επιμορφωτικό πρόγραμμα «Executive and Personal Assistants Training», που αφορά σε assistants οργανισμών κι επιχειρήσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory