Πρωτιά για τα ταλέντα του ΑΝΤ1!
Aκόμη μια Κυριακή, το talent show \"Ελλάδα έχεις Ταλέντο\" έδωσε την πρωτιά στον Ant1, στη ζώνη του prime time!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAκόμη μια Κυριακή, το talent show \"Ελλάδα έχεις Ταλέντο\" έδωσε την πρωτιά στον Ant1, στη ζώνη του prime time!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMέσα στην Μεγάλη Εβδομάδα το Alter ζήτησε (και πήρε) παράταση της προθεσμίας για την υπαγωγή του στο 99 μέχρι τον Σεπτέμβριο… Αυτό δείχνει οτι το θέμα είναι ακόμη ζωντανό και συζητήσεις με τους ενδιαφερόμενους γίνονται όπως και με εργαζομένους και προμηθευτές προκειμένου να βρεθεί μία κάποια λύση…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία επιλογή από όλα όσα έφεραν τα timelines των @athensbynite και @sotomi για τις μάρκες και τις επικοινωνιακές τους ενέργειες στην Ελλάδα. Λόγια και links, κάθε Δευτέρα στο advertising.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ανάδειξή της σε Google AdWords Premier Partner για τη διάθεση της υπηρεσίας AdWords στην ελληνική, τη ρουμάνικη και την κυπριακή αγορά, ανακοίνωσε η ICAP Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον αέρα βρίσκεται από τις αρχές Απριλίου, ένας μεγάλος διαγωνισμός από την travelplanet24, που φέρει το slogan «Μετά το χωριό… πάμε Ευρώπη».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα πρόγραμμα εκμάθησης μαγειρικής, που έχει καθηγητή τον chef Γιάννη Λουκάκο κι ονομάζεται Ηellmann\'s Academy, δημιούργησαν οι OgilvyOne και Hellmann’s.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥποτροφίες στα προγράμματα του τεχνολογικού ινστιτούτου ΑΙΤ, προσφέρει η Οργάνωση Γη σε στελέχη ελληνικών Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων (ΜΚΟ) και Μη Κερδοσκοπικών Οργανώσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κορυφή βρέθηκαν για ακόμη μια φορά την Πέμπτη «Οι Βασιλιάδες» του Mega, με το τηλεοπτικό κοινό να έχει δείξει εξ αρχής την προτίμησή του στο συγκεκριμένο σίριαλ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αλλαγή της διαφημιστικής του καμπάνιας και της εμπορικής του επωνυμίας (brand), προχώρησε ο Όμιλος της HSBC, στο πλαίσιο της νέας επιχειρηματικής στρατηγικής του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπίσημος Χορηγός της Ιταλικής Εθνικής Ολυμπιακής Επιτροπής (CONI) θα αποτελέσει η Fiat, η οποία θα είναι υπεύθυνη για την προμήθεια οχημάτων το διάστημα 2012-2014.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον διαδικτυακό αέρα βρίσκεται, ήδη, το site του νέου Flora Soft με βούτυρο, το οποίο δημιούργησε η Solid, στο πλαίσιο της συνολικής της συνεργασίας με το προϊόν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο διήμερο 27-28 Απριλίου θα πραγματοποιηθεί στο HUB Events το 1ο Gaming Forum του ΑΙΤ, σε συνεργασία με το British Council και μεγάλο χορηγό την hellas online.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory