
Ενέργεια της Asset για την Coca Cola Light
Την Coca Cola Light με το fashion project Wear This Today, κατάφερε να συνδυάσει η Asset Ogilvy Public Relations.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Coca Cola Light με το fashion project Wear This Today, κατάφερε να συνδυάσει η Asset Ogilvy Public Relations.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον πληρέστερο online οδηγό μαγειρικής, που επιμελείται chef Γιάννης Λουκάκος, δημιούργησε η Wedia και εκπροσωπεί εμπορικά η Think Digital.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη Γενική Διεύθυνση του Ραδιοφωνικού Σταθμού «Λάμψη», που ανήκει στον Όμιλο Αττικών Εκδόσεων, αναλαμβάνει ο Μάκης Πουνέντης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Θανάσης Παπαμιχαήλ γράφει για τη... γνώση που παρέχουν τα φετινά τηλεοπτικά υπερθεάματα στους τηλεθεατές!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ταινία «Της Κακομοίρας» επέλεξαν να δουν οι τηλεθεατές το βράδυ της Κυριακής, δίνοντας στον Star την πρωτιά στον πίνακα τηλεθέασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό το display στην παρωδία και ότι άλλο έφεραν τα timelines μας την εβδομάδα που πέρασε...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒραβείο «Καινοτομίας και Ανάπτυξης», απονεμήθηκε στη Cyta Ελλάδος στο πλαίσιο του 14ου Διεθνούς Συνεδρίου Τηλεπικοινωνιών InfoComWorld, το οποίο διοργάνωσε η Smart Press.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα πρωτοβουλία σχεδίασε η OgilvyOne για τον ΟΤΕ, μέσω της οποίας βοηθάει μικρομεσαίες επιχειρήσεις να στήσουν τη δική τους ιστοσελίδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρώτο πρόγραμμα Κοινωνικής Ευθύνης, με τίτλο «Plamobil play & give», παρουσίασε η Playmobil Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Francisco Ascensao, CEO της WOM Μarketing Agency, μιλάει για το Word-of-mouth και την την πλατφόρμα wom-ambassadors.com/Greece, που λανσαρίστηκε στην ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο Γενικό Διευθυντή για τα MTV Greece, Nickelodeon και Music 89.2 βρήκε ο Όμιλος Ρέστη στο πρόσωπο του δημοσιογράφου Νάσου Γουμενίδη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη συνεργασία του με τον Ορέστη Συμβουλίδη, ο οποίος αναλαμβάνει καθήκοντα Εμπορικού Διευθυντή σε τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς, ανακοίνωσε ο Όμιλος Ρέστη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory