Το TD Group υποδέχτηκε τους Digital Thinkers
Τους 5 “Digital Thinkers”, ηλικίας 24 έως 29 ετών, οι οποίοι θα συμμετάσχουν σε εξάμηνο πρόγραμμα μαθητείας, επέλεξε το Thinkdigital Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τους 5 “Digital Thinkers”, ηλικίας 24 έως 29 ετών, οι οποίοι θα συμμετάσχουν σε εξάμηνο πρόγραμμα μαθητείας, επέλεξε το Thinkdigital Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Επιστολή προς το ΕΣΡ έστειλε η Ένωση Ιδιοκτητών Τηλεοπτικών Σταθμών Εθνικής Εμβέλειας θέτοντας σοβαρά ερωτήματα για τις ανενεργές συχνότητες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η PSA Peugeot Citroen (PSA) και η General Motors (GM) επιβεβαίωσαν την υπογραφή σημαντικών συμμαχιών στα πλαίσια εκτέλεσης της Παγκόσμιας Στρατηγικής Συμμαχίας τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η LG και η Google ενώνουν τις δυνάμεις τους και παρουσιάζουν δύο νέα μοντέλα της σειράς Smart Google TV, των νέων προϊόντων ήχου και εικόνας με ενσωματωμένες λειτουργίες Smart TV καθώς και τη βελτιωμένη σειρά Smart TVs.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με αφορμή την επέτειο για τα 125 χρόνια του,το κανάλι του National Geographic αφιερώνει μια νύχτα κάθε εβδομάδα στους πιο επιτυχημένους επιστήμονες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ομολογιακό δάνειο ύψους 98 εκατ. ευρώ, εξασφάλισε η εταιρεία Τηλέτυπος Α.Ε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σημαντικές αλλαγές σημειώνονται στον ΔΟΛ με «πάγωμα» της αναμόρφωσης των ιντερνετικών υπηρεσιών και την εφαρμογή προγράμματος εθελουσίας εξόδου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παρά την οικονομική κρίση η αγορά της διαφήμισης διεθνώς αναμένεται να συνεχίσει να αυξάνει τα έσοδά της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Anytime, απευθείας ασφάλιση της INTERAMERICAN, παρουσιάζεται εδώ και λίγες ημέρες με ανανεωμένη τη διαδικτυακή της εικόνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την πρώτη θέση στις προτιμήσεις των τηλεθεατών κατέκτησε η καθημερινή σειρά του Mega, «Κλεμμένα όνειρα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο επικεφαλής της Danone Γαλακτοκομικά Προϊόντα, Χάρης Φεύγας, μιλάει για τις επιδόσεις της εταιρείας στην ελληνική αγορά και το κοινωνικό της προφίλ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έπειτα από 20 χρόνια στον ΣΔΕ, η Καίτη Πετροπούλου αποχώρησε συνταξιδοτούμενη από τη Γενική Διεύθυνση του Συνδέσμου και μιλάει για τη σημαντική αυτή πορεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory