Νικητής της Δευτέρας το Mega
To Μega ήταν ο νικητής της Δευτέρας (2/4) στη ζώνη του prime time, καθώς οι σειρές \"Πίσω στο σπίτι\" και \"Με λένε Βαγγέλη\" κέρδισαν την προτίμηση των τηλεθεατών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo Μega ήταν ο νικητής της Δευτέρας (2/4) στη ζώνη του prime time, καθώς οι σειρές \"Πίσω στο σπίτι\" και \"Με λένε Βαγγέλη\" κέρδισαν την προτίμηση των τηλεθεατών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα περίπτερα όλης της Ελλάδας θα βρίσκεται από την Τετάρτη (4/4) το νέο τεύχος του AllStar Basket, που είναι αφιερωμένο στις προσπάθειες των \"αιωνίων\" στην Euroleague και όχι μόνο...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεκίνησε μέσω Facebook η ψηφοφορία για την ανάδειξη του νικητή του The Band Project, ο οποίος θα ανακοινωθεί την Παρασκευή 6 Απριλίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤηλεμαραθώνιο-ραδιομαραθώνιο διοργανώνει στις 6 Απριλίου η Ι.Μ. Κυδωνίας και Αποκορώνου, με την υποστήριξη της Νέας Τηλεόρασης Κρήτης, προκειμένου να ενισχύσει οικονομικά τα συσσίτια αγάπης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κεντρική διοίκηση του Publicis Groupe Ευρώπης, σχετικά με τις οφειλές των Leo Burnett/D’arcy Athens, σε εταιρείες Μέλη τους, απευθύνθηκαν 3 φορείς που εμπλέκονται στην παραγωγή διαφημιστικών ταινιών αλλά όπως λένε δεν έλαβαν ποτέ απάντηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Sr. Business Development Manager της Thinkdigital, Εύα Χριστοπούλου, εξηγεί τους τρόπους με τους οποίους μπορούν οι Έλληνες διαφημιζόμενοι να αξιοποιήσουν το Skype.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH jnl+ ανέλαβε, μετά από σχετικό spec, τη διαφημιστική καμπάνια επαναλανσαρίσματος στην ελληνική αγορά της αμερικάνικης αλυσίδας εστιατόριων Applebee’s.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεργασία με το PIG της *αία Relate, ξεκινά η Suzuki, με αντικείμενο το Διαδίκτυο και την παρουσία της εταιρείας στα social media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤίτλοι τέλους έπεσαν και τυπικά για την Ashley & Holmes μετά την αίτηση πτώχευσης που κατέθεσε η εταιρεία και η οποία θα εκδικαστεί στις 19 Σεπτεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ γνωστός εκδότης Άρης Τερζόπουλος σε άρθρο του με τον τίτλο «Η Άνοδος και η Πτώση του Πέτρου Κωστόπουλου» κάνει μια αναδρομή στην συνεργασία τους, στα πρώτα χρόνια του περιοδικού Κλικ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία επιλογή από όλα όσα έφεραν τα timelines των @athensbynite και @sotomi για τις μάρκες και τις επικοινωνιακές τους ενέργειες στην Ελλάδα. Λόγια και links, κάθε Δευτέρα στο advertising.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτροφή προς τα ανδρικά καταναλωτικά κοινά κάνει το Activia και η Διευθύντρια Marketing της Danone Γαλακτοκομικά Προϊόντα Α.Ε, Ιωάννα Βαρβαρίγου, μιλάει για το καινούριο αυτό κεφάλαιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory