Πρόγραμμα για την Ιστορία, με τη συμβολή της Vodafone
Ένα νέο, πρωτοποριακό πρόγραμμα, το «Click… στην Ιστορία», που έχει σαν στόχο την ανάδειξη της τοπικής ιστορίας, πραγματοποιούν το Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού και η Vodafone.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα νέο, πρωτοποριακό πρόγραμμα, το «Click… στην Ιστορία», που έχει σαν στόχο την ανάδειξη της τοπικής ιστορίας, πραγματοποιούν το Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού και η Vodafone.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα κανάλι, αφιερωμένο στις ελληνικές ταινίες, το OTE σινεμά, μπορούν να απολαμβάνουν από τη Δευτέρα (16/1) οι συνδρομητές του OTE TV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα παράταση μέχρι και τη Δευτέρα 23 Ιανουαρίου, έδωσε η Οργανωτική Επιτροπή της ΕΔΕΕ στους ενδιαφερόμενους, για την υποβολή συμμετοχών στα Ermis Awards 2012.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Το μυστικό για το πιο νόστιμο μοσχαράκι είναι ο κατάλληλος συνδυασμός μυρωδικών», αποκαλύπτει η νέα ταινία της Lowe Athens για τον νέο Knorr «Σπιτικός» Μπουκέτο Μυρωδικών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Admine ανέλαβε, μετά από spec του ομίλου Σαρακάκη, το λογαριασμό Media των brands Honda και Mitsubishi Motors για το 2012, με το media buying να καταλήγει στη Universal.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρωταθλητής της prime time, αναδείχθηκε την Κυριακή (15 Ιανουαρίου) ο ημιτελικός του Dancing on Ice, ενώ στη δεύτερη θέση του top 10 βρέθηκε το κεντρικό δελτίο του Mega.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Λευτέρης Λαζάρου μας λέει πως πρέπει να είναι το κοτόπουλο, μέσα από την τηλεοπτική καμπάνια της Αγγελάκης Α.Ε., που βρίσκεται on air από τις 15 Ιανουαρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Virgin Media ξεκίνησε την προώθηση της νέας καμπάνιας της με συνεργάτη τον χρυσό ολυμπιονίκη Usain Bolt στον ρόλο του… Sir Richard Branson.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο spec με το οποίο ασχολείται όλη η αγορά, δημιουργεί τριβές και κόντρες σχετικά με τις εταιρείες στις οποίες θα καταλήξει ο λογαριασμός. Ήδη τα μαχαίρια έχουν βγει μέσα από blogs και δημοσιεύματα στον τύπο για παρεμβάσεις και πιέσεις συγκεκριμένων διαφημιστικών προς τη διοίκηση του οργανισμού και τους πολιτικούς τους προϊσταμένους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Χρήστος Παπαπολύζος, επικεφαλής του Δικτύου της DDB για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, με ένα ενδιαφέρον άρθρο του μιλάει για το «σεμινάριο» που μας προσέφερε η κρίση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια σειρά εσωτερικών αλλαγών σε καίριες διοικητικές θέσεις, ανακοίνωσε η Microsoft Ελλάς, που έχουν σαν στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της εσωτερικής οργάνωσης της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Γεν. Δ/ντης Cisco Greece, Cyprus & Malta, Αντώνης Τσιμπούκης, μιλά στο Com Business και δηλώνει πως την τελευταία πενταετία η Cisco κατάφερε να εδραιώσει την ηγετική θέση της στην ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory