VP στο νέο CU της Sony Ericsson ο Α. Μπαρούνας
Ο Αντώνης Μπαρούνας, με σημαντική πορεία στον χώρο των τηλεπικοινωνιών, ανέλαβε τη θέση του Vice President στο νέο Customer Unit Mediterranean της Sony Ericsson.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Αντώνης Μπαρούνας, με σημαντική πορεία στον χώρο των τηλεπικοινωνιών, ανέλαβε τη θέση του Vice President στο νέο Customer Unit Mediterranean της Sony Ericsson.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕικαστική έκθεση, με στόχο την προβολή και την οικονομική του ενίσχυση, πραγματοποιεί ο Σύλλογος Οικογένειας του θεραπευτικού προγράμματος ΚΕΘΕΑ ΝΟΣΤΟΣ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο perfect match μεταξύ brand και digital ιδέας, φέρνει στην εγχώρια αγορά η LoveD (Love Digital) και η επικεφαλής Λίνα Κυριακού μας μιλά για την ψηφιακή αυτή αγάπη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία άλλη όψη της ταυτότητάς της, μετά τις χιουμοριστικές καμπάνιες Be Stupid και Diesel Island, φανερώνει η Diesel, μέσα από τη νέα της καμπάνια για την Άνοιξη Καλοκαίρι 2012.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι μεροκαματιάρηδες «Βασιλιάδες» που γίνονται εκατομμυριούχοι, καθήλωσαν το τηλεοπτικό κοινό το βράδυ της Τρίτης (17/1), αγγίζοντας το 47,9% του συνόλου και το 51,4% στο δυναμικό νεανικό κοινό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ποσό των 500.000 ευρώ θα διαθέσει ο ΕΟΦ, μέσω διαγωνισμού που προκηρύσσει για την ανάδειξη αναδόχου που θα αναλάβει την Εκστρατεία ενημέρωσης για την πολυφαρμακία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο νέο της κατάστημα, εντός του εκπτωτικού χωριού McArthurGLen, εγκαινίασε την Τρίτη 17 Ιανουαρίου η εταιραία αθλητικών ειδών Puma.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τις προσφορές στο spec του ΟΠΑΠ να μην έχουν υποβληθεί ακόμα, καθώς ο Οργανισμός έδωσε νέα παράταση για τις 8/2, οι προστριβές των διαφημιστικών εταιρειών εντείνονται ολοένα και περισσότερο!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη \"μάχη\" του prime time της Δευτέρας (16/1), oι σειρές \"Πίσω στο σπίτι\" και \"Με λένε Βαγγέλη\" του Mega, σημείωσαν για ακόμη μια φορά, πολύ υψηλά νούμερα τηλεθέασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε ορισμό προσωρινής διοίκησης, με θητεία ως τις 8 Φεβρουαρίου, προχώρησε το Alter Channel. Παράλληλα, γνωστοποιήθηκε η προσωρινή απαγόρευση λήψης μέτρων εναντίον της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε η Digital Campaign του MINI One Black & White που υλοποίησε η Can Communications καιδιήρκησε 3 εβδομάδες, από το Νοέμβριο ως και το Δεκέμβριο 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκπτώσεις που αγγίζουν το 70% προσφέρουν τα 80 επώνυμα καταστήματα του athensheart έως και το τέλος Φεβρουαρίου, σε είδη σπιτιού, ένδυσης–υπόδησης, αθλητισμού και τεχνολογίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory