Συνεργασία GSI Association με την Politics
Την Politics GlobalCom επέλεξε ο Ελληνικός Σύνδεσμος Επιχειρήσεων για τη διαχείριση των διεθνών προτύπων, GS1, προκειμένου να σχεδιάσει την στρατηγική του επικοινωνία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Politics GlobalCom επέλεξε ο Ελληνικός Σύνδεσμος Επιχειρήσεων για τη διαχείριση των διεθνών προτύπων, GS1, προκειμένου να σχεδιάσει την στρατηγική του επικοινωνία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚανάλι επικοινωνίας στο Mediterraneo Hospital και στο κέντρο αποθεραπείας & αποκατάστασης «Φιλοκτήτης», προσέφερε η Intelligent Media, μέσω εγκατάστασης αντίστοιχων δικτύων Advertising Signage.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH «γέννηση» της Wizzard προέκυψε σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη περίοδο και η συνιδρύτρια Έλενα Μαθιού εξηγεί πώς μπορεί η αγορά να επωφεληθεί από τις υπηρεσίες μιας τόσο εξειδικευμένης εταιρείας στο marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο τηλεοπτικό πρόγραμμα της σεζόν 2011-2012, παρουσίασε τη Δευτέρα ο ΣΚΑΪ, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ευκαιρία να δημιουργήσουν το προσωπικό τους video clip στο Facebook θα έχουν οι fans της Lacta, μέσα από μια ειδική εφαρμογή που ανέπτυξε η OgilvyOne.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη συνεργασία της με τη Hewlett Packard Hellas (HP) διευρύνει η Enzyme, με την ανάληψη του προγράμματος Co-Marketing για την Ελλάδα και την Κύπρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ McCann Erickson ανέλαβε την επιμέλεια του νέου τηλεοπτικού spot της Amita Fun, μέσω του οποίου επικοινωνεί τη δημιουργία ενός νέου παιχνιδιού που έρχεται να προστεθεί στο site www.amitafun.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού για virtual όπερες, που είχε κηρυχθεί άγονος τον Ιούλιο, προχώρησε η Εθνική Λυρική Σκηνή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε νέα εποχή μπαίνουν οι υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα, καθώς ο ΟΤΕ παρουσιάζει την υπηρεσία ΟΤΕ TV Μέσω Δορυφόρου, η οποία ενοποιεί το σύμνολο των προσφερόμενων υπηρεσιών συνδρομητικής τηλεόρασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑλλαγές στην εμφάνιση και τη διαθεση προτείνει η arrow με το νέο τηλεοπτικό spot που δημιούργησε για λογαριασμό του φυσικού συμπληρώματος διατροφής κατά της τριχόπτωσης Biocalpil, από την Omega Pharma.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈπειτα από απουσία 16 μηνών περίπου, ο Βλάσης Παπαπαναγής επέστρεψε στην SPSS BI Greece για να αναλάβει καθήκοντα Operations Director της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ70 χρόνια δημιουργικής «φαγούρας» γιορτάζει φέτος η jnl+ και η διευθύνουσα σύμβουλος, Αγγέλικα Λεούση, εξηγεί πώς η εταιρεία έχει μάθει να αντέχει στις αντιξοότητες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory