Μεγάλη ανταπόκριση στην προσφορά της Forthnet
Η νέα προσφορά της Forthnet προς τους συνδρομητές της, οι «Live Streaming» αγώνες της Superleague μέσα από το novasports.gr, βρίσκουν διαρκώς μεγαλύτερη ανταπόκριση!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η νέα προσφορά της Forthnet προς τους συνδρομητές της, οι «Live Streaming» αγώνες της Superleague μέσα από το novasports.gr, βρίσκουν διαρκώς μεγαλύτερη ανταπόκριση!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Γιώργος Φραγκάκης εντάχθηκε στη θέση του Business Development Director της ForestView.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια νέα διάκριση απέσπασε το πρόγραμμα «Μπίρα & Ευ Ζην» της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, αυτήν τη φορά μέσω των Ετήσιων Εταιρικών Βραβείων της Heineken (Heineken Global CR Awards).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στη Dreeze Holdings ανέθεσε ο ΚΟΤ τον σχεδιασμό της διαφημιστικής εκστρατείας που αφορά στις αγορές Γαλλίας, Ρωσίας, Ιταλίας και Σουηδίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Δημήτρης Κρασόπουλος είναι το νέο μελος της Διοικούσας Επιτροπής του IAB Hellas, αντικαθιστώντας τον απελθόντα κ. Παντελή Μπακή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου (ΕΛΕΔ) δημιούργησε για την Busy Bee Communication Architecture το εταιρικό της site www.busybeedesign.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη λήξη της συνεργασίας του με το ΙΕΚ ΔΟΜΗ και τις εταιρείες του ομίλου ΔΟΜΗ, γνωστοποίησε ο Βασίλης Γαλάνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
O Όμιλος Forthnet σχεδίασε και ανέπτυξε την εφαρμογή Nova i-guide, που προσφέρει τον πληρέστερο και εγκυρότερο τηλεοπτικό οδηγό στο iPhone/iPod.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Oλοκληρώθηκε, σύμφωνα με πληροφορίες, η συνεργασία της Cyta Hellas με τη McCann Erickson Athens.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέο διαγωνισμό για την προώθηση καλαθιού ελληνικών προϊόντων στη Ρωσία προκήρυξε ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων Κρήτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένα ολοκληρωμένο portfolio υπηρεσιών Digital Engagement δημιουργεί η Civitas, μέσω της Digital by Civitas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Gnomi+DraftFcb επικοινωνεί τη νέα ενέργεια της Revoil «Πάμε για 500!», η οποία χαρίζει καθημερινά τα καύσιμα του μήνα ή τη θέρμανση της περιόδου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory