
Η Everest στην Advocate/B-M
Η Advocate/Burson-Marsteller θα χειρίζεται στο εξής το λογαριασμό Δημοσίων Σχέσεων της Everest.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Advocate/Burson-Marsteller θα χειρίζεται στο εξής το λογαριασμό Δημοσίων Σχέσεων της Everest.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην έναρξη των εργασιών της και στην Ελλάδα ανακοίνωσε η εταιρεία ForestView, θυγατρική εταιρεία της Thinkdigital.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο δυναμικό της ΟΠΤΙΜΑ εντάχθηκε πρόσφατα η Μαρία Γιαννακοπούλου, αναλαμβάνοντας καθήκοντα Marketing Manager, σε αντικατάσταση του Κ. Κανδηλώρου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αξιολόγηση των τεχνικών προσφορών των εταιρειών που διεκδικούν το διαφημιστικό λογαριασμό της Περιφέρειας Αττικής, προχώρησε η Επιτροπή διαγωνισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH GfK Hellas Retail and Technology Division και η Woop Media ανακοίνωσαν ότι βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο συνομιλιών για τη σύναψη συνεργασίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔυνατή μεταγραφή ετοιμάζεται να ανακοινώσει πολύ σημαντικός παίχτης του Retail.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαθήκοντα δευθύντριας Marketing & Επικοινωνίας έχει αναλάβει, σύμφωνα με πληροφορίες, από τον προηγούμενο μήνα, στη Δάφνη Επικοινωνίες η Πέννυ Μικελοπούλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αφύπνιση της τουριστικής επιχειρηματικότητας και η ανάπτυξη νέας στρατηγικής στον τουρισμό, μπορούν να οδηγήσουν σε επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στη χώρα μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑλλαγές σημειώθηκαν στην ΜcCann Erickson Αthens, καθώς μετά από έξι χρόνια συνεργασίας o Γιάννης Γούλιος αποφάσισε να αποχωρήσει από την εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο κονδύλι των 5 εκατ. ευρώ ενέκρινε ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, για τη συμμετοχή του ΕΟΤ σε 69 διεθνείς τουριστικές εκθέσεις το 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΕΕΔΕΒΕ γιορτάζει φέτος τα 45 χρόνια της Επικοινωνίας και της Διαφήμισης στην Ελλάδα (1965 -2010) και διοργανώνει στη Θεσσαλονίκη, την Επίσημη Επετειακή Εκδήλωση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαθήκοντα συμβούλου Εμπορικής Ανάπτυξης έχει αναλάβει από τις αρχές Δεκεμβρίου στην Direction Eκδοτικός Οργανισμός ο Γιώργος Σακελλόπουλος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory