Γυναικείο portal από την DPG
Ο όμιλος DPG Digital Media Network, στα πλαίσια της συνεχούς ενδυνάμωσης του κύκλου εργασιών του, ανακοίνωσε επίσημα την λειτουργία του γυναικείου portal Queen.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο όμιλος DPG Digital Media Network, στα πλαίσια της συνεχούς ενδυνάμωσης του κύκλου εργασιών του, ανακοίνωσε επίσημα την λειτουργία του γυναικείου portal Queen.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η παρουσία της εταιρείας Gnomon Performance Sa σε κοινό περίπτερο με την εταιρεία Abrams Travelers 411, στa πλαίσιο της έκθεσης New York Times Travel Show.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πέντε από τις επτά εταιρείες που εκδήλωσαν ενδιαφέρον στο διαγωνισμό της Περιφέρειας Ηπείρου για το έργο «Hidden Innovation Initiatives for SMEs», κατάφεραν να περάσουν στην επόμενη φάση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τους λόγους που ανέδειξαν την Alfa Romeo Giulietta Ελληνικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2011, ανέλυσε στο adbusiness, ο δ/ντής Marketing Communication FGAH&Country Manager Alfa Romeo & Lancia, Γ. Κατσαρός.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με αφορμή τη συμπλήρωση 10 χρόνων παρουσίας του IAB Hellas, ο πρόεδρος του Οργανισμού, Γιώργος Μαρμαροκόπος, μιλάει στο adbusiness για την εξέλιξη του ψηφιακού marketing στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Nova εμπλουτίζει το ψηφιακό της μπουκέτο με το κορυφαίο πρόγραμμα σε HD, καθώς προσφέρει στους συνδρομητές της δύο νέα κανάλια, το Discovery HD Showcase και το Nat Geo Wild HD.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H μεγαλύτερη διαφημιστική καμπάνια στην ιστορία της adidas κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στις 16 Μαρτίου κι ενώνει για πρώτη φορά όλα τα Brands της εταιρείας, κάτω από μια κοινη ομπρέλα!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Καλά ενημερωμένη, η στήλη έπεσε ξανά μέσα στις προβλέψεις της. Όπως σας γράφαμε στο προηγούμενο τεύχος, ο νικητής είχε ξεχωρίσει, αλλά ήταν πολύ πιθανό κάποιο κομμάτι να καταλήξει αλλού…100% επιτυχία…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Τομέας Δημοσίων Σχέσεων της ΕΔΕΕ προχωρά στη θεσμοθέτηση μιας εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας με τίτλο: «The PR Specialist Course».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το φράγμα των 5 εκ. μοναδικών χρηστών σε μηνιαία βάση ξεπέρασε για πρώτη φορά η 24Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη νέα ταυτότητα του Αττικού Πάρκου δημιούργησε η Red Design Consultants.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην τελική ευθεία για το Συνέδριο «Επικοινωνία: Η Επόμενη Μέρα», ο πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής, Νάσος Λέζος, μιλάει στο adbusiness για την ατζέντα και τη θεματολογία του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory