Νέα μέσα στα κανάλια της Thinkdigital
Την προσθήκη του thelab.gr στο κανάλι στόχευσης «Tech Lovers» και των lovecooking.gr & lovebaby.gr στο «Modern Family» αντίστοιχα, ανακοίνωσε η Thinkdigital.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την προσθήκη του thelab.gr στο κανάλι στόχευσης «Tech Lovers» και των lovecooking.gr & lovebaby.gr στο «Modern Family» αντίστοιχα, ανακοίνωσε η Thinkdigital.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μικρή κυκλοφορία του εντύπου και η αδυναμία ανταπόκρισης στις οικονομικές υποχρεώσεις, οδήγησαν σε αναστολή λειτουργίας της Score Live.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Si Enorasis επιμελήθηκε το όνομα, το brand mark, την ταυτότητα και την επικοινωνία της νέας σειράς προϊόντων «Τα Αφράτα» της alfa.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Γιάννης Καρακαδάς ορίστηκε νέος πρόεδρος του Δ.Σ. της Olympic Air, διαδεχόμενος τον Ανδρέα Βγενόπουλο, ο οποίος αναλαμβάνει αντιπρόεδρος (μη εκτελεστικός) της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Paul Elliott, πρόεδρος της One3Six, ξεκινά συνεργασία με την εταιρεία Eurisko, αναλαμβάνοντας καθήκοντα Managing Partner.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε στρατηγική συνεργασία με ένα από τα μεγαλύτερα ελληνικά δίκτυα στο χώρο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, το Δημοσιογραφικό Οργανισμό Λαμπράκη, προχώρησε η Adheaven ΕΠΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Διάφοροι «σωτήρες» ακούγονται στην αγορά για το Alter, αλλά επικρατέστερη φαίνεται να είναι η εκδοχή, που εμπλέκει τον Γιώργο Κορωνιά άλλα και ένα βρετανοκυπριακό fund στην υπόθεση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη νέα παγκόσμια θεματική της καμπάνια «Legends», που φέρει το κεντρικό μήμυμα «Οpen your World» παρουσίασε η Heineken.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το διαδραστικό παιχνίδι «Τhe Great Escape» για την on line καμπάνια της Air France δημιούργησε η ομάδα Online Marketing της Forthnet.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ταχέως εξελίσσεται το φαινόμενο της κοινωνικής δικτύωσης μεταξύ των Ελλήνων, όπως προκύπτει από την έρευνα Web ID της Focus Bari.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Παντελής Τζωρτζάκης ανέλαβε και επίσημα καθήκοντα συμβούλου του πρωθυπουργού επί θεμάτων αξιοποίησης Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παράταση μέχρι τις 18/8/2011 έλαβε η διεξαγωγή του διαγωνισμού του ΚΕΕΛΠΝΟ, για την «Εθνική Επικοινωνιακή Εκστρατεία Πρόληψης των Λοιμωδών Νοσημάτων».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory