
Unilever: Βλέπει ευκαιρίες για προβολή
Παρά την περικοπή διαφημιστικής δαπάνης στην οποία προχωρούν οι περισσότερες εταιρείες, η Ελαΐς Unilever Hellas δεν θυσιάζει την επικοινωνία της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρά την περικοπή διαφημιστικής δαπάνης στην οποία προχωρούν οι περισσότερες εταιρείες, η Ελαΐς Unilever Hellas δεν θυσιάζει την επικοινωνία της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ McCann Erickson αναδείχθηκε νικήτρια στο spec της Cyta Ελλάδος για το λανσάρισμά της στην Αττική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην απευθείας είσοδό του στην ελληνική αγορά ανακοίνωσε ο Οίκος Gucci.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ PR Activities Group of Companies ανέλαβε την προβολή της Proderm Kids στο show Disney on Ιce.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην υποστήριξή της σε 10 Μη Κυβερνητικούς Οργανισμούς (ΜΚΟ) θα παράσχει η V+O Communication και εργαζόμενοί της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην πρόσληψη της Mother προχώρησε η Anheuser-Busch InBev για το χειρισμό του ύψους 30 εκατομμυρίων λιρών παγκόσμιου διαφημιστικού λογαριασμού του brand μπίρας Beck’s.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚοινή συναινέσει λύθηκε η συνεργασία της Άννας-Μαρίας Σπηλιωτοπούλου με τη διοίκηση της Cream.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Κωνσταντίνος Σταυρόπουλος αποχωρεί από τις εκδόσεις Λυμπέρη, μετά από πέντε χρόνια συνεργασίας, κατά τη διάρκεια των οποίων ασκούσε καθήκοντα Media Manager.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Real Group ανέλαβε από την Τετάρτη (1/12) την εμπορική εκμετάλλευση του Love Radio 97.5 και του 932 Happy Radio.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην κατάργηση του αγγελιόσημου και τη μη επέκτασή του στο διαδίκτυο, ζήτησε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος του ΣΕΒ, Δ. Δασκαλόπουλος, από τον τον Μ. Χρυσοχοΐδη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα applications και η πλοήγηση στο διαδίκτυο αποτελούν το μέλλον των κινητών τηλεφώνων, σύμφωνα με την έρευνα Mobile Internet in Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνάδοχο για την αναβάθμιση της διαδικτυακής του πύλης, στο πλαίσιο προγράμματος του ΕΣΠΑ, αναζητεί ο ΟΑΕΔ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory