
Στις 19 Ιουνίου στην "Μπομπονιέρα" τα MIXX AWARDS 2019 από το IAB Hellas
Aντίστροφη μέτρηση για τη βράβευση των καλύτερων έργων της χρονιάς στο ελληνικό ψηφιακό σύστημα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAντίστροφη μέτρηση για τη βράβευση των καλύτερων έργων της χρονιάς στο ελληνικό ψηφιακό σύστημα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια πέμπτη συνεχή χρονιά, η Direction Business Network διοργανώνει τον ετήσιο θεσμό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην τελική ευθεία μπαίνει η διοργάνωση των ΙΑΒ Ηellas MIXX Awards, η υποβολή συμμετοχών στα οποία έχει παραταθεί μέχρι τις 16 Μαίου. Ο Γιάννης Καποδίστριας, Αντιπρόεδρος του ΙΑΒ Ηellas μας παρουσιάζει τις φετινές καινοτομίες αλλά και τα στοιχεία που κάνουν τον θεσμό να ξεχωρίζει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεχίζεται η υποβολή συμμετοχών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΙΑΒ Hellas και Direction Business Network συνδιοργανώνουν για μια ακόμη χρονιά τα μοναδικά διεθνή βραβεία στην Ελλάδα ΙΑΒ ΜIXX Awards, αναδεικνύοντας τα καλύτερα έργα στην ψηφιακή διαφήμιση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ τελετή απονομής θα πραγματοποιηθεί στις 16 Απριλίου 2019, στο Grand Hyatt Athens
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην παράτασης της περιόδου υποβολής συμμετοχών για τα Marketing Excellence Awards αποφάσισε η Οργανωτική Επιτροπή της διοργάνωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με το Global REPTRAK® 1002019 του Ινστιτούτου Φήμης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ φετινή διοργάνωση πραγματοποιήθηκε παρουσία περισσοτέρων των 600 στελεχών της αγοράς του Λιανεμπορίου, της Βιομηχανίας και της Επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ απονομή των βραβείων θα πραγματοποιηθεί στις 19 Μαρτίου στο Θέατρον του Κέντρου Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο προς ανάθεση έργο απαρτίζεται από τρία μέρη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα βραβεία που αναδεικνύουν τις βέλτιστες πρακτικές επικοινωνίας και εταιρικών υποθέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory