Το Grand Effie 2014
H καμπάνια που έδωσε το μεγάλο βραβείο σε Fortune / Cream / Rascal και Μπάρμπα Στάθης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH καμπάνια που έδωσε το μεγάλο βραβείο σε Fortune / Cream / Rascal και Μπάρμπα Στάθης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρία τιμήθηκε με το Gold Award, το πρώτο βραβείο ‘Teleperformance Hellas CRM Grand Prix 2013’ για το καλύτερο call center.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Mars Incorporated ανακοίνωσε την κατάκτηση 11 βραβείων στο ετήσιο Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTην Τρίτη 22 Ιουλίου στο Βυζαντινό Μουσείο η Τελετή Απονομής των Effie Hellas 2014. Βγήκε η shortlist για τα βραβεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία ήταν Finalist στα In2Sabre Awards 2014 EMEA και στην κατηγορία Digital Video για την ενημερωτική εκστρατεία για την Αντισύλληψη «Διάλεξε Στάση».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Fiat κέρδισε συνολικά επτά λιοντάρια στο φετινό Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας \"Cannes Lions\", καταγράφοντας ένα νέο ρεκόρ για τη μάρκα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑλλαγές στον κανονισμό, νέες ενότητες και κατηγορίες επεξεργάζεται η Οργανωτική Επιτροπή των Βραβείων. Ποιά είναι η σύνθεσή της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ socialab κερδίζει το βραβείο Social Media Savvy Agency of the Year, στο πλαίσιο της έκθεσης Social Media World.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ΕΒΕΑ τίμησε τον Όμιλο ΑΝΤΕΝΝΑ για την επιχειρηματική του δραστηριότητα, με την απονομή του Βραβείου Ηλεκτρονικής Επιχειρηματικότητας ΕΒΕΑ 2014.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ogilvy & Mather απέσπασε 110 βραβεία στο Φεστιβάλ των Καννών και ανακηρύχθηκε “Network of the Year” για τρίτη συνεχόμενη χρονιά!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιλέχθηκαν 44 καμπάνιες από 34 εταιρείες και 11 χώρες, οι οποίες συμμετέχουν στην τελική φάση του διαγωνισμού αποτελεσματικότητας της EACA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πλατφόρμα του ΟΤΕ διακρίθηκε στα βραβεία PromaxBDA Global Excellence Awards.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory