To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Γιατί το σύγχρονο marketing επιλέγει Brandwatch για τη χάραξη της στρατηγικής του

Γιατί το σύγχρονο marketing επιλέγει Brandwatch για τη χάραξη της στρατηγικής του

Η δημιουργία ενός marketing plan αποτελεί ένα πολυσύνθετο πεδίο όπου ετερόκλητα και μη στοιχεία καλούνται να εκπληρώσουν αρμονικά τους στόχους που έχουν τεθεί. Λαμβάνοντας ως δεδομένο ότι τόσο ο κλάδος όσο και οι ανάγκες του κοινού συνεχώς μεταβάλλονται, είναι βέβαιο ότι μια στρατηγική βασισμένη σε data σωστά και αξιόπιστα, όπως αυτά που παρέχει η Clip News μέσα από τις υπηρεσίες και τις λειτουργίες της, είναι αυτή που μπορεί να κάνει ένα brand να ξεχωρίσει.   

Οι μέρες της μαζικής μετάδοσης του διαφημιστικού μηνύματος, χωρίς κριτήρια στόχευσης, έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Η ψηφιακή εποχή μπορεί να επέφερε ευρύτερη εμβέλεια, ωστόσο το κοινό μπορεί πλέον να προσδιοριστεί με ακρίβεια. Μέσω των data και τη μετατροπή αυτών σε insights οι επαγγελματίες της αγοράς, marketers, Communications & PR managers κ. ά. έχουν τη δυνατότητα να διεισδύσουν στο ποιες είναι οι προτιμήσεις των καταναλωτών, να προβλέψουν τις τάσεις, να δουν την θέση τους ευρύτερα στον κλάδο και όχι μόνο. Η ιδέα του Media Analysis, λοιπόν, «ακούγεται» εξαιρετική, όμως πρέπει να βασίζεται και στο σωστό εργαλείο – ένα τέτοιο είναι και η Brandwatch, η κορυφαία digital consumer intelligence πλατφόρμα παγκοσμίως.

Τακτική

Εφαρμόζοντας την τακτική της real-time ανάλυσης των big data ένας marketer μπορεί να μετατρέψει έναν χρήστη σε πελάτη. Είναι σε θέση να διακρίνει τις απαιτήσεις των δυνητικών πελατών, ώστε να δημιουργήσει περιεχόμενο που θα ανταποκρίνεται σε αυτές. Έτσι, ο marketer «μετρά» τις ενέργειές του γενικά αλλά και το αποτέλεσμα μιας καμπάνιας ειδικά. Όμως, δεν σταματά εκεί. Ο marketer έχει συνολική εικόνα των καναλιών όπου αλληλεπιδρά το κοινό του και των συνομιλιών που τον αφορούν, ώστε να χαράξει επακριβώς το επόμενο μήνυμά του.

Αφού προσδιοριστεί το κοινό, θα πρέπει να διερευνηθεί και το πεδίο ανταγωνισμός. Η συλλογή και ανάλυση δεδομένων το επιτρέπει σε βάθος. Οι marketers οφείλουν να έχουν πλήρη εικόνα γύρω από τους βασικούς παίκτες του κλάδου τους: Τα νέα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που λανσάρουν, τις τακτικές προώθησης που προτιμούν, τη γνώμη που σχηματίζει το κοινό για αυτούς. 

Μια ακόμη παράμετρος που εντάσσεται συχνά στα marketing plans είναι και η χρήση influencers. Η επιλογή της σωστής περσόνας για την προώθηση του εκάστοτε περιεχομένου θα αποφέρει το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα. Το influencer tracking μέσω της Brandwatch μαζί με τα σχετικά metrics οδηγεί σε custom αποφάσεις μέσω μιας σύγχρονης προσέγγισης του κοινού. 

Χρηστική εμπειρία

Η ευελιξία που προσφέρει η Brandwatch γίνεται απόλυτος σύμμαχος του χρήστη της και αυτό μπορεί να επιβεβαιωθεί μέσα από την ίδια την εμπειρία: 

«Η Brandwatch είναι ένα από τα βασικά εργαλεία της δουλειάς μας σε καθημερινή βάση. Τα data που συγκεντρώνουμε μας βοηθούν να στοχεύσουμε καλύτερα, να επιλέξουμε τα κανάλια που βρίσκεται το κοινό μας και να μετρήσουμε την απόδοση του περιεχόμενου που παράγουμε. Παράλληλα, να προλάβουμε και να αντιμετωπίσουμε crisis μέσω της άμεσης αξιολόγησης των πηγών και των real time στοιχείων που λαμβάνουμε. Σε πολλές περιπτώσεις επίσης, έχουμε ξεκινήσει την παραγωγή περιεχομένου σύμφωνα με τα στοιχεία που προκύπτουν από τις συζητήσεις του κοινού που μας ενδιαφέρει (data driven campaigns). 

Η αξιοπιστία της Brandwatch στην συλλογή των δεδομένων και στη συνέχεια η επεξεργασία τους από την ομάδα μας, αποτελούν έναν σημαντικό παράγοντα μέτρησης της αποδοτικότητας της επικοινωνιακής επένδυσης των πελατών μας», δηλώνει σχετικά ο Παναγιώτης Αλεφραγκής, Head of Digital & 360 στην εταιρεία The Newtons Laboratory.  

Εύκολα γίνεται αντιληπτό ότι οι υπηρεσίες Media Analysis και τα Digital Listening εργαλεία έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι του σύγχρονου marketing. Με τη λήψη των actionable insights που δίνουν τα δεδομένα, το μήνυμα διαμορφώνεται και τοποθετείται στο ακριβές context, το ευρύτερο πλάνο βελτιώνεται και τα αποτελέσματα φέρνουν τα προσδοκώμενα: Brand loyalty και έσοδα στο ταμείο.