Οι νέες πλατφόρμες για τα brands περιεχομένου
Τα νέα ψηφιακά μέσα μπορούν να μετατρέψουν μία καλή ιστορία σε μια εξαιρετική επενδυτική κίνηση. Το Ηollywood το γνωρίζει πολύ καλά…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα νέα ψηφιακά μέσα μπορούν να μετατρέψουν μία καλή ιστορία σε μια εξαιρετική επενδυτική κίνηση. Το Ηollywood το γνωρίζει πολύ καλά…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το gocar.gr, το πληρέστερο site για το αυτοκίνητο στην Ελλάδα, συνεχίζει να καινοτομεί, προσφέροντας νέες δυνατότητες στον αναγνώστη για να απολαύσει το multimedia περιεχόμενο του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένα από τα νέα μέλη του GRECA (Greek e-Commerce Association), αποτελεί η Κωτσόβολος, μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη δικτύωση και αλληλεπίδραση των ηγετών παγκοσμίως στo Twitter, εξετάζει η νέα έρευνα του διεθνούς δικτύου της Burson-Marsteller, με τίτλο «Twiplomacy».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Online διαγωνισμό στο Facebook για λογαριασμό του basketblog, σχεδίασε και υλοποίησε η Active Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Διαγωνισμό στο Facebook πραγματοποιούν οι Skylogic και Forthnet, προσφέροντας σαν επιβράβευση δωρεάν Forthnet Satellite Broadband και Nova Start Pack για ένα χρόνο!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η DPG Digital Media και η Weekly Finance προχώρησαν σε στρατηγική συμμαχία, με αντικείμενο την από κοινού εκμετάλλευση του Fpress.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην ίδρυση γραφείου στη Λάρισα, προχώρησε η Ira Media, ενώ στα άμεσα σχέδια της εταιρείας είναι και η επέκταση στη Θεσσαλονίκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Off The Record Consulting σε συνεργασία με τον Chef Άκη Πετρετζίκη δημιουργούν το νέο website «οι συνταγές μου.gr».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ολοκληρώθηκε στις 15 Ιουλίου, η διαδικασία ψηφοφορίας του προγράμματος «Το σχολείο που θέλεις είναι στο χέρι σου», που \"τρέχει\" η Coca Cola 3E.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Περισσότερες από 10 εκατ. φορές μέσα σε ένα μήνα, αναφέρθηκαν σε online συζητήσεις οι κορυφαίες εταιρείες της λίστας Fortune Global 100, σύμφωνα με έρευνα της Burson-Marsteller.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την νέα εφαρμογή ilikevoucher (www.ilikevoucher.gr), που βρήκε \"στέγη\" στο Facebook, παρουσιάζει η Get Social.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory