
Ανανεωμένο site για το Athens Tech College
Το Athens Tech College, το πρώτο κολέγιο τεχνολογίας, στο πλαίσιο της διαρκούς ανάπτυξης και εξέλιξης του προχώρησε σε redesign της επίσημης ιστοσελίδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Athens Tech College, το πρώτο κολέγιο τεχνολογίας, στο πλαίσιο της διαρκούς ανάπτυξης και εξέλιξης του προχώρησε σε redesign της επίσημης ιστοσελίδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Novasports.gr και o Mythos ένωσαν τις δυνάμεις τους στην κορυφαία στιγμή της σπουδαιότερης ευρωπαϊκής διασυλλογικής διοργάνωσης στο χώρο του μπάσκετ, της EuroLeague.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημοσιεύματα στον ξένο Τύπο αναφέρουν πως διαφημιζόμενες εταιρείες δέχθηκαν refunds που αγγίζουν ποσά τόσο μικρά έως και τα 3 δολάρια από το YouTube...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνισχυμένες Mobile διαφημιστικές λύσεις σε Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία, Ρουμανία και Ουγγαρία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑToi&moi και Generation Y ενώνουν τις δυνάμεις τους σε ένα fashion e-store με στόχο την κορυφή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία τόνισε πως διαφωνεί και θα προχωρήσει σε περαιτέρω διερεύνηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη σύναψη μακροχρόνιας στρατηγικής συνεργασίας με σκοπό την ταχύτερη ανάπτυξη των ψηφιακών δραστηριοτήτων τους στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες, ανακοίνωσαν οι δύο όμιλοι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό την Παρασκευή 23/06, το Capital.gr, το μεγαλύτερο οικονομικό site της χώρας, βρίσκεται on air με πλήρως ανανεωμένο design.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 2η συνεχόμενη χρονιά το Professional Diploma in Digital & Social Media της Knowcrunch, κρατάει τον τίτλο του καλύτερου στο είδος του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo PIGOGO είναι ο νέος, επαναστατικός τρόπος για την πραγματοποίηση online αγορών σε αγαπημένα ηλεκτρονικά καταστήματα και την εξασφάλιση επιστροφής χρημάτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ live εκπομπή «άγγιξε» περισσότερους από 100.000 χρήστες και ξεπέρασε τα 37.000 views
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε 11.670.580 Unique Browsers και αλλεπάλληλα ρεκόρ βρίσκεται στην κορυφή των digital publishers για το μήνα Μάιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory