
Η Publicis One ανέλαβε το Nestlé Infant Nutrition
H Publicis One αναδείχθηκε νικήτρια στο spec του online λογαριασμού του Nestlé Infant Nutrition.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Publicis One αναδείχθηκε νικήτρια στο spec του online λογαριασμού του Nestlé Infant Nutrition.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Στέφανος Τζανάκης αναλαμβάνει Editorial Director του NEWS 24/7 μετά την επιτυχημένη πορεία του σε Νέα και Έθνος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον θερμό Μάιο παραδίδει την σκυτάλη των λαμπερών ελληνικών καλοκαιρινών εμπειριών ο Απρίλιος. «Απογειώνεται» το πλάνο προώθησης του Discover Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο αγαπημένο local site για τα Νότια Προάστια συνεχίζει την ανοδική πορεία του, καταγράφοντας 60% αύξηση σε Unique Browsers και Pageviews στο πρώτο τρίμηνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Netstudio, δυναμικός και βραβευμένος πάροχος υπηρεσιών παρουσίας και προώθησης επιχειρήσεων στο διαδίκτυο, ανακοίνωσε το Visibility.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα υπηρεσία ειδήσεων σκοπεύει να δημιουργήσει ο συνιδρυτής της Wikipedia Τζίμι Γουέιλς, η οποία θα συνδυάζει το έργο έμπειρων δημοσιογράφων και εθελοντών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό την DigitalWise το ανανεωμένο website του Εμπορικού τμήματος της Κυπριακής Πρεσβείας στην Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Google ανακοίνωσε τη λίστα YouTube Ads Leaderboard για το 2ο εξάμηνο του 2016, με το Χρυσό Οδηγό να είναι κάτοχος ενός από τα top 10 διαφημιστικά videos της Ελλάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι χρώμα προτίμησαν οι Έλληνες χρήστες να βάψουν τα ψηφιακά Viber αυγά τους;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ελληνικό γραφείο του VICE παρουσιάζει αποκλειστικά στον ΑΝΤ1, την έρευνά του για μία από τις πιο σκοτεινές υποθέσεις διακίνησης επικίνδυνων αποβλήτων στη Μεσόγειο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈργο ψηφιοποίησης από την InDigital στην Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης & Αυτοδιοίκησης ΑΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, σε συνέχεια της λειτουργίας του Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης, προχώρησε στην ανάρτηση των στοιχείων των πιστοποιημένων διαδικτυακών μέσων – μελών αυτού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory