
Στα 103 τα μέλη του IAB Hellas
Τρία νέα μέλη προστέθηκαν από την αρχή του 2017 στην οικογένεια του IAB Hellas, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό για πρώτη φορά στα 103 έναντι 80 μελών την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤρία νέα μέλη προστέθηκαν από την αρχή του 2017 στην οικογένεια του IAB Hellas, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό για πρώτη φορά στα 103 έναντι 80 μελών την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEκ νέου ανάπτυξη και redesign του website του Κέντρου Αποθεραπείας και Αποκατάστασης Φιλοκτήτη από την idcs, business unit της Intelligent Media
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότερους από 4 εκατομμύρια διακριτούς επισκέπτες είχε το MSN.gr και για το μήνα Μάρτιο και παρέμεινε στην κορυφή των προτιμήσεων των Ελλήνων χρηστών...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον περασμένο μήνα τα brands της 24MEDIA σημείωσαν ρεκόρ επισκεψιμότητας, καθιστώντας την με διαφορά στην κορυφή των digital media publishers με 183.329.034 θεάσεις σελίδων (11.538.887 UΒ).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Thinkdigital και το Eurohoops.net, επίσημος Global Media Partner της Euroleague, υποδέχτηκαν διαφημιζόμενους και διαφημιστές σε εκδήλωση που έγινε στο στο κλειστό γήπεδο μπάσκετ της Πεντέλης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα υπηρεσία εξακρίβωσης πληροφοριών (Fact check) είναι πλέον διαθέσιμη στην Αναζήτηση της Google, όπως και στην Ενότητα των Ειδήσεων (Google News)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Honest Partners ανέλαβε το project υλοποίησης του ανανεωμένου eShop του Μουσείου Μπενάκη...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μοντέρνο σχεδιασμό, το βελτιωμένο microsite εμπνέεται από το φετινό concept «Travel in Balance» και παρουσιάζει την εξέλιξη της ψηφιακής πλατφόρμας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Publicis One ανέθεσε μετά από spec η Nestle, τη διαχείριση του online λογαριασμού του Φυσικού Μεταλλικού Νερού Κορπή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεγάλη ανταπόκριση επεφύλαξαν οι επισκέπτες του Queen.gr στο πρώτο στην Ελλάδα διαθέσιμο πακέτο Viber Stickers ψηφιακού Μέσου, το οποίο παρέχει η DPG σε συνεργασία με τη Viber.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνα νέο ταξιδιωτικό και πολιτιστικό web.tv, με όμορφες προτροπές για ολιγοήμερα ταξίδια άνοιξε τις “πόρτες” του στους χρήστες του διαδικτύου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ“Είναι καλό να σου στέλνουν μια ιδέα, είναι καλύτερο να λαμβάνεις μια ιδέα φτιαγμένη για σένα” το motto της 24MEDIA για το Custom..
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory