
Google Trends: Οι κορυφαίες αναζητήσεις για το 2016
Η δημοφιλέστερη αναζήτηση σε όλον τον πλανήτη για το 2016 ήταν το παιχνίδι «επαυξημένης» πραγματικότητας Pokemon Go
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ δημοφιλέστερη αναζήτηση σε όλον τον πλανήτη για το 2016 ήταν το παιχνίδι «επαυξημένης» πραγματικότητας Pokemon Go
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτοιχεία για τις ΗΠΑ από τη εταιρεία cyber ασφάλειας White Ops, για τη μέθοδο Methbot.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Ελλάδα το 66% των επιχειρήσεων έχει εταιρικό website, το 44% κάνει χρήση των social media, ενώ μόλις το 29% κάνει online διαφήμιση...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH ThinkDigital καλωσορίζει τον επίσημο, διεθνής Media Partner της Ευρωλίγκας στο δίκτυο συνεργατών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος TDG γιορτάζει φέτος δέκα χρόνια συνεχούς καινοτομίας και ανάπτυξης, εξυπηρετώντας διαφημιζόμενους στις αναδυόμενες αγορές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Viber πρόκειται να προσφέρει στους χρήστες του ακόμη περισσότερους τρόπους συνομιλίας ενσωματώνοντας στην υπηρεσία chat τα άμεσα βίντεο-μηνύματα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ MRM//McCANN Athens για λογαριασμό της ΔΩΔΩΝΗ σχεδίασε και υλοποίησε την ψηφιακή ενέργεια “Χριστουγεννιάτικο τραπέζι ΔΩΔΩΝΗ”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ 24MEDIA, στο πλαίσιο ανάπτυξης και ενίσχυσης της, υποδέχεται τον Πέτρο Ευθυμίου, ο οποίος αναλαμβάνει καθήκοντα Εντεταλμένου Συμβούλου του ομίλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ενδιαφέρον των χρηστών αυξήθηκε σημαντικά για αθλητικές και πολιτιστικές διοργανώσεις όπως το Euro, οι Ολυμπιακοί Αγώνες, τα Oscar και η Eurovision
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα διαδραστικό παιχνίδι ανέλαβε να φτιάξει η OgilvyOne Athens, σε συνέχεια του TVC που επιμελήθηκε η Bold Ogilvy & Mather για τις νέες σοκολάτες Υγείας Παυλίδη Φρούτων Γεύσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚάθε μέρα, από την 8η Δεκεμβρίου ως και την 31 Δεκεμβρίου, ένα δώρο – έκπληξη περιμένει τις αναγνώστριες του LadyLike.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκδήλωση με σκοπό να αναδείξει τη δυναμική των κινητών τηλεφώνων και τις ευκαιρίες που δημιουργούνται για τους marketers.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory